v CZ verzi 658 345 inzerátů, měsíčně nás navštíví přes 100 000 lidí

Vložit inzerát zdarma

Sponzorované odkazy
Nabízíme práci na pozici Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé) ve firmě Národní hřebčín Kladruby nad Labem, státní příspěvková organizace, plný úvazek, v obci Kladruby nad Labem, požadované vzdělání: Vysokoškolské, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1.

Poznámka: Národní hřebčín Kladruby nad Labem, státní příspěvková organizace

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Náměstek/ náměstkyně pro úsek ekonomika a personalistika

Ředitel Národního hřebčína Kladruby nad Labem, státní příspěvková organizace vypisuje výběrové řízení na pozici: Náměstek/ náměstkyně pro úsek ekonomika a personalistika.



Stručný popis pracovního místa (charakteristika pracovní činnosti):

" komplexní řízení činnosti úseku ekonomika a personalistika

" odpovídá za dodržování hospodaření s rozpočtovými prostředky a majetkem stanovených zákonem;

" vytváří podmínky nezbytné pro činnost správce rozpočtu a hlavního účetního ve smyslu zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů, a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů;

" organizování a kontrola činnosti podřízených útvarů

" tvorba vnitřních předpisů na úseku své působnosti

" zodpovědnost za personální politiku a koncepci vzdělávání zaměstnanců

" zodpovědnost za dodržování účetních, daňových a mzdových předpisů

" metodická činnost v oblasti ekonomiky a personalistky

" zabezpečuje komunikaci se zřizovatelem, orgány státní správy, odborovou organizací a auditory

" spolupráce při provádění kontrolní činnosti ve smyslu zák. č. 320/2001 Sb.

Požadavky kladené na uchazeče:

" ukončené vysokoškolské vzdělání ekonomického směru

" minimálně tříletou praxi v oboru, z toho 1 rok ve státní správě

" znalost principů činnosti a financování veřejné správy

" znalost zákona č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla) v platném znění a zákona č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích v platném znění

" řídící a organizační schopnosti

" komunikační předpoklady

" velmi dobrou uživatelskou úroveň práce na PC (účetní software, MS Office, ASPI)

" flexibilitu a samostatnost

" vysoká odolnost vůči stresu

" vysoké pracovní nasazení

" trestní bezúhonnost

" negativní lustrační osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb.

" řidičský průkaz skupiny B

Další informace:

" pracovní poměr na dobu neurčitou (zkušební doba 6 měsíců)

" předpokládané datum vzniku pracovního poměru: 01.03.2016

" platová třída: 12. (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. v platném znění a nařízení vlády č. 564/2006 Sb. v platném znění) + příplatek za vedení

" místo výkonu práce: Národní hřebčín Kladruby nad Labem, s.p.o.

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:

" přesné označení výběrového řízení

" jméno, příjmení a titul uchazeče

" datum a místo narození uchazeče

" státní příslušnost uchazeče

" místo trvalého pobytu uchazeče

" telefonní kontakt, email

" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

" datum a podpis uchazeče

Výčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:

" strukturovaný profesní životopis

" motivační dopis

" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ORIGINÁL

" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Bližší informace poskytne Jana Kazimírová odd.personální práce a mezd, tel. 466736542, 606089231.



Přihlášku s přílohami doručte do 26.02.2016 písemně emailem na adresu: Kazimirova@nhkladruby.cz

nebo na adresu:

Jana Kazimírová

Národní hřebčín Kladruby nad Labem, s.p.o.

Oddělení personální prá


Kontakt:
Kazimírová Jana
telefon: +420 606 089 231
Národní hřebčín Kladruby nad Labem, státní příspěvková organizace
1
533 14 Kladruby nad Labem

Cena: dohodou

Číslo inzerátu:  711548
Vloženo:  09. 02. 2016
Změněno:  26. 02. 2016
Druh:  nabídka
Kraj:  Pardubický
Okres:  Pardubice
Přidat do výběru >>
Firma:  Úřad práce
Telefon:  neuveden
Další inzeráty od inzerenta >>

Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé - Národní hřebčín Klad - Kontaktní formulář

Odesíláte své kontakty a požadavky inzerujícímu.
Text
Váš telefon  
Váš e-mail
Nevyplňovat:
 


Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

Manažer/ka úklidových zakázek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti - péče o stávající a nové zákazníky - řízení pravidelných i objednaných prací na smluvních objektech - personální zajištění zakázek, materiálové zajištění - příprava mzdových podkladů - příprava podkladů pro fakturaci - organizace práce týmu úklidových pracovníků u zákazníků - vedení kolektivu úklidových pracovníků, komunikace se zákazníkem Požadujeme: ŘP sk.B, práce s PC - MS OFFICE-(Word,Excel),MS Outlook zkušenosti s vedením kolektivu, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost, čistý trestní rejstřík, znalost prostředí úklidové firmy. Znalost Brna a okolí, SŠ s maturitou, praxi jako manažer min. 5 let. 725 870 882
Management dohodou
Vedoucí pobočky
Velmi dobře prosperující česká makléřská společnost Pentia consulting (13. rok na trhu, 40000 spokojených stávajících klientů) vypisuje konkurz na obsazení pozic vedoucích regionálních poboček v Praze a v Ústí nad Labem. Požadujeme - licenci ČNB, zkušenosti s finančním poradenstvím a s řízením spolupracovníků. Nabízíme - fixní finanční podporu, zajímavé provize, nejvyšší meziprovize za vedení a řízení spolupracovníků na trhu, zázemí prosperující společnosti, možnost využívání služebních automobilů, bezplatné zahraniční školení, zahraniční firemní dovolenou pro nejaktivnější spolupracovníky (Zanzibar) i další benefity. Pouze vážní zájemci nám můžou poslat svůj životopis na email - vrba@pentiaconsulting.cz. Mobil - 730552050. Web - http://www.pentiaconsulting.cz.
Management 55 555,-
Ekonomičtí a finanční náměstci (řed
Nabízíme práci na pozici Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé) ve firmě EUROTEC, k.s., plný úvazek, v obci Uherský Ostroh, požadované vzdělání: Vysokoškolské, Směnnost: . Dvousměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Zpracování střediskových nákladů a výnosů, ad hoc analýz, reportingu, kalkulace, hodinové sazby za jednotlivá střediska a měsíce, nákladů na jakost, kontrola zadání cen materiálů a polotovarů v IS. Realizace výběrových řízení na dodavatele el. energie a plynu a dalších služeb za účelem optimalizace nákladů společnosti. Zakládání pomocných zakázek a položek v IS. ÚSO/VŠ ek. směru, praxe na obdobné pozici min. 2 roky, pokročilá znalost AJ (přip. NJ). Částečnou znalost účetnictví, znalost MS Excel na pokročilé úrovni. kontakt e-mailem: personalni@eurotec-ks.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Škrabal Radovan<br>telefon: +420 572 420 756<br>EUROTEC, k.s.<br>Na Zámecké 725<br>687 24 Uherský Ostroh<br>
Management dohodou
Ekonomičtí a finanční náměstci (řed
Nabízíme práci na pozici Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé) ve firmě Hřiště 8D s.r.o., plný úvazek, v obci Brno, požadované vzdělání: ÚSV, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Vaše pracovní náplň:<br /> Finanční řízení organizace - řízení ekonomické bilance, porady vedení, výplaty, smlouvy, fakturace, příprava podkladů pro účetní<br /> Personalistika - nábor, školení, vedení a péče o zaměstnance; vedení personální agendy<br /> Zajištění perfektního a hladkého chodu 8D - vedení porad, komunikace se státní správou, tuzemskými a zahraničními partnery (AJ), interní dokumentace a supervize, řízení provozu 8D<br /> Projektové řízení - spolupráce na podávání a realizaci grantových projektů a veřejných zakázek<br /> Marketing a PR - spolupráce s obchodním oddělením, tvorba strategie, kontrola výstupů<br /> <br /> Požadujeme:<br /> zodpovědnost, velkou míru důslednosti, samostatnosti a spolehlivosti v plnění svěřených úkolů<br /> praxi v back office managementu, personalistice, znalost prostředí a chodu firmy <br /> výbornou schopnost písemné komunikace, invenci, ochotu k vysokému pracovnímu nasazení <br /> pokročilou a aktivní znalost práce na PC (kancelářské programy, především Excel) <br /> dobrou náladu a pozitivní přístup k životu<br /> nástup únor 2016<br /> <br /> Nabízíme Vám:<br /> pracovní poměr na plný úvazek v centru Brna<br /> prostor pro vlastní nápady a seberealizaci<br /> motivační finanční ohodnocení dle schopností, zkušeností a výkonu<br /> nevšední pracovní prostředí a mladý pracovní kolektiv<br /> práci na dalších zajímavých projektech <br><br /><br />Kontakt:<br />Bečičková Barbora<br>telefon: +420 734 235 877<br>Hřiště 8D s.r.o.<br>Příkop 843<br>1 2 Brno<br>
Management dohodou
Ostatní řídící pracovníci v oblasti
Nabízíme práci na pozici Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb) ve firmě Pfizer, spol. s. r. o., plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: Bakalářské, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce:<br /> Stroupežnického č.p. 3191/17<br /> Praha 5 - Smíchov<br /> <br /> Kontakt: Tereza Vodehnalová, tereza.vodehnalova@ibs-sro.cz<br /> <br /> Kandidát musí mít pracovní zkušenosti ve finančních službách v oblasti účetnictví, zkušenosti s interními finančními systémy mezinárodní společnosti. Kvalifikace v oblasti účetnictví (CPA, CIMA, CA), MBA upřednostňována. <br /> Požadována zkušenost s SAP/SUN, pokročilá znalost Microsoft Office, PowerPoint, Excel. Skvělá komunikační a obchodní dovednost, zkušenosti s vedením týmu. Schopnost efektivního rozvoje obchodního partnerství, perfektní organizační schopnosti, schopnost rozhodování, pečlivost a profesionalitu. Znalost anglického jazyka na úrovni rodilého mluvčí. <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Pfizer, spol. s. r. o.<br>Stroupežnického 3191<br>150 00 Praha<br>
Management dohodou
Ostatní řídící pracovníci v oblasti
Nabízíme práci na pozici Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb) ve firmě KONEKT spol. s r. o., plný úvazek, v obci Ostrava, požadované vzdělání: Vysokoškolské, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 2. <br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: 28. října 2663/150, Moravská Ostrava<br /> <br /> Charakteristika: práce ve finanční oblasti<br /> <br /> Požadavky: <br /> VŠ vzdělání jakéhokoliv směru, praxe s vedením kolektivu minimálně 5 let. Znalost práce na PC, podmínkou řidičský průkaz skupiny "B". Nutné řídící a organizační schopnosti, flexibilita, schopnost učit se novým věcem.<br /> <br /> <br /> Životopis s kontaktem a fotografií nutno zasílat na e-mail: inforam@seznam.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Polanský Jiří<br>telefon: <br>KONEKT spol. s r. o.<br>28. října 2663<br>702 00 Ostrava<br>
Management dohodou
Ostatní řídící pracovníci v oblasti
Nabízíme práci na pozici Ostatní řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb) ve firmě UTP Czech s.r.o., plný úvazek, v obci Frýdek-Místek, požadované vzdělání: Vysokoškolské, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: A02 /ZamK/ 22/6/2015<br /> znalost korejského jazyka slovem a písmem<br /> kontakt viz výše <br><br /><br />Kontakt:<br />Bukovjan Jakub<br>telefon: +420 558 436 622<br>UTP Czech s.r.o.<br>Beskydská 1488<br>738 01 Frýdek-Místek<br>
Management dohodou
Ekonomičtí a finanční náměstci (řed
Nabízíme práci na pozici Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé) ve firmě Inventec (Czech), s.r.o., plný úvazek, v obci Modřice, požadované vzdělání: Bakalářské, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Scope of Responsibilities: <br /> *develop projects which are oriented towards low cost, high productivity and better quality <br /> *monitor company cash liquidity and control the debt/equity ration if necessary<br /> *keep company improving, growing up and surviving<br /> *process the authorizing of daily payment to vendors, review the content of invoices to avoid overdue or wrong amount <br /> *be responsible for reviewing and approving of the routine cash disbursement <br /> *constantly inspect the SAP operation of FICO module<br /> *control and ensure the monthly closing activities works smoothly, especially focus on controlling module<br /> *responsible for preparing finance report to senior management, headquarters, government authorities or official member of banking etc.<br /> <br /> We expect from successful candidate: <br /> *Bachelor degree in Law, administrative or Finance&Accounting<br /> *5 years experience in finance/controlling/ accounting position is a minimum<br /> *experience with team leading and people management is an advantage<br /> *fluent English and Chinese required<br /> *advanced level of MS Office, SAP<br /> *strong economic, accounting and finance background is an advantage<br /> *logical thinking, time management<br /> <br /> We offer: <br /> *work within international company <br /> *use of English on daily basis<br /> *place for constantly development<br /> *meal tickets<br /> *language courses <br><br /><br />Kontakt:<br />Laurinčíková Silvia<br>telefon: +420 543 124 663<br>Inventec (Czech), s.r.o.<br>Evropská 863<br>664 42 Modřice<br>
Management dohodou
Ekonomičtí a finanční náměstci (řed
Nabízíme práci na pozici Ekonomičtí a finanční náměstci (ředitelé) ve firmě MAYZUS FINANCIAL SERVICES LIMITED, organizační složka, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: Bakalářské, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: <br /> U Výstaviště č.p. 287/17, Holešovice, 170 00 Praha 7<br /> <br /> Zaměstnanec bude pro zaměstnavatele provádět ekonomickou analýzu včetně hospodářské analýzy činnosti společnosti a další s tím související činnosti. Dále bude náplní práce provádění finančního účetnictví a finančního plánování v rámci směru činnosti společnosti podle pokynů a požadavků zaměstnavatele a v jeho zájmu. <br /> <br /> Je vyžadována výborná znalost anglického a ruského jazyka a rovněž alespoň pasivní znalost českého jazyka.<br /> <br /> Způsob prvního kontaktu: <br /> e-mailem: info@moneypolo.com <br><br /><br />Kontakt:<br />Bugaeva Yulia<br>telefon: +420 246 093 207<br>MAYZUS FINANCIAL SERVICES LIMITED, organizační složka<br>U Výstaviště 287<br>170 00 Praha<br>
Management dohodou


<< Zpět
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tisk vybraných inzerátů >>
Odeslat výběr
Od Komu Kopie Text
Odběr inzerce
Po vložení emailu Vám budeme posílat inzeráty ze zvolené kategorie inzerce.
Inzerce a ochrana osobních údajů
Inzerce zdarma, bazary: