v CZ verzi 658 345 inzerátů, měsíčně nás navštíví přes 100 000 lidí

Vložit inzerát zdarma

Sponzorované odkazy


Tento inzerát již není platný!
Zkuste aktuální nabídku:



Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

Manažer/ka úklidových zakázek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti - péče o stávající a nové zákazníky - řízení pravidelných i objednaných prací na smluvních objektech - personální zajištění zakázek, materiálové zajištění - příprava mzdových podkladů - příprava podkladů pro fakturaci - organizace práce týmu úklidových pracovníků u zákazníků - vedení kolektivu úklidových pracovníků, komunikace se zákazníkem Požadujeme: ŘP sk.B, práce s PC - MS OFFICE-(Word,Excel),MS Outlook zkušenosti s vedením kolektivu, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost, čistý trestní rejstřík, znalost prostředí úklidové firmy. Znalost Brna a okolí, SŠ s maturitou, praxi jako manažer min. 5 let. 725 870 882
Management dohodou
Vedoucí pobočky
Velmi dobře prosperující česká makléřská společnost Pentia consulting (13. rok na trhu, 40000 spokojených stávajících klientů) vypisuje konkurz na obsazení pozic vedoucích regionálních poboček v Praze a v Ústí nad Labem. Požadujeme - licenci ČNB, zkušenosti s finančním poradenstvím a s řízením spolupracovníků. Nabízíme - fixní finanční podporu, zajímavé provize, nejvyšší meziprovize za vedení a řízení spolupracovníků na trhu, zázemí prosperující společnosti, možnost využívání služebních automobilů, bezplatné zahraniční školení, zahraniční firemní dovolenou pro nejaktivnější spolupracovníky (Zanzibar) i další benefity. Pouze vážní zájemci nám můžou poslat svůj životopis na email - vrba@pentiaconsulting.cz. Mobil - 730552050. Web - http://www.pentiaconsulting.cz.
Management 55 555,-
VELKA VYZVA K ZISKANI PRACE!
Praci na hlavní nebo vedlejší činnost s internetem si muzete zajistit perspektivni přiležitost, kde Vam nehrozi vypoved. Pracovni dobu i odmenu si urcujete sami! platí pro celou ČR
Management 20 000,-
Zástupce investora, správce objektu
Zástupce investora, správce objektu. Čeština, ruština. Praxe v oboru správy majetku. Provádím správu movitého a nemovitého majetku. Zastupují klienta v pověření na příslušných úřadech. Hledám prací v Praze na hlavní pracovní poměr, částeční úvazek, nebo ŽL.
Management dohodou
Asistentka obchodního ředitele
Mluvíš plynně anglicky? Baví tě kontakt s lidmi? Rád/a dotahuješ věci do konce? Skvěle! Staň se součástí týmu, který vyvíjí a prodává Easy Redmine – software pro projektové řízení, který má stovky klientů po celém světě. Náplň práce? asistence obchodnímu řediteli předprodejní zákaznická podpora příprava kalkulací kontrola dat v CRM reporty Požadavky? dobrá angličtina slovem i písmem psaní všemi 10 komunikativnost další jazyky výhodou VŠ ekonomického zaměření výhodou Co nabízíme? nadstandardní odměnu perspektivní kariéru v IT oboru spolupráci se zahraničím pohodový tým Kdo jsme? Jsme firma s velkou vizí - vytvořit nejlepší systém na řízení firmy. Víme, že mezilidské vztahy jsou to nejdůležitější – proto o ně pečujeme a své kolegy si hýčkáme. Expandujeme do celého světa a víme, že je stále kam růst. Neomezuj se jen na české prostředí a proraz s námi za hranice.
Management dohodou
ODBORNÝ ASISTENT/KA
Hledáme do svého týmu 1-2 schopných a zodpovědných lidí pro práci s klienty, vyřizování telefonů - ne telemarketing, lehká administrativa, vedení agendy. Praxe výhodou, ne podmínkou. Požadujeme : věk min 18let, chuť pracovat, zájem o welness a zdravý životní styl, spolehlivost, pozitivní a zodpovědný přístup. Nabízíme: práce v mezinárodní společnosti, flexibilní pracovní dobu, práce v mladém kolektivu, výborné osobní ohodnocení. Prosíme jen vážné zájemce, nutný osobní pohovor. CV nebo motivační dopis.
Management dohodou
Obchodní manažer-celá ČR
Naše společnost přijme obchodní manažery pro jednotlivé regiony ČR v oboru výstavba a rekonstrukcerodinných domů a bytů.Nabízíme systém,který nemá v tomto oboru konkurenci.Možnost nadstandartních příjmů,seberealizace,vytváření svého obchodního týmu a pobočky v jednotlivých regionech ČR.Práce na ŽL,prokazatelná obchodní praxe ideálně jako realitní makléř.Svůj životopis zasílejte na email.
Management dohodou
HR manager
Přijmeme HR managera. Náplň práce:kompletní zajištění personální oblasti, náborové a rozvojové aktivity Požadujeme:SŠ/VŠ, praxe v oblasti personalistiky a vedení lidí podmínkou, samostatnost, schopnost koordinovat více činností najednou Nabízíme:pozici v nejvyšším managementu společnosti, motivační finanční ohodnocení, přátelský kolektiv.
Management 20 000,-
Vedoucí pobočky
Hledám zástup pro 2 provozovny české wellness firmy - v Novém Jičíně a Ostravě. Požaduji věk od 18 let, samostatnost, komunikativní schopnost, stresovou odolnost, flexibilitu. Hlavní náplní práce- personalistika (výběr nových poradců, jejich zaškolování, komunikace s centrálou), péče o klienty, reklamní akce. nabízíme - zajímavou a pestrou práci - možnost profesního růstu - nástup možný ihned - flexibilní prac. doba
Management dohodou
Nabízíme práci na pozici Vedoucí pracovních týmů v prodejnách ve firmě Qanto Services s.r.o., plný úvazek, v obci Březová nad Svitavou, požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 22000 až 27000 Kč

Poznámka: NÁPLŇ PRÁCE: vedení týmu spolupracovníků, zaučování nových pracovníků, pravidelné zajištění kontroly kvality a čerstvosti zboží, práce s pokladnou a finanční hotovostí, objednávky zboží

POŽADAVKY: praxe výhodou, příjemné a vstřícné vystupování, ochotu pracovat v kolektivu

NABÍZÍME: zajímavé mzdové ohodnocení od 22 000 - 27 000, firemní benefity - atraktivní ceny služeb mobilního operátora, příspěvek na obědy, vše vás naučíme, nástup dle dohody, možnost čerpání dalších firemních výhod

KONTAKT: telefonicky, e-mailem


Kontakt:
Kliková Milena
telefon: +420 604 693 319
Qanto Services s.r.o.
Moravské náměstí 69
569 02 Březová nad Svitavou
Číslo inzerátu:  972650
Vloženo:  18. 09. 2019
Změněno:  19. 09. 2019
Druh:  nabídka
Kraj:  Pardubický
Okres:  Svitavy
Přidat do výběru >>
Firma:  Úřad práce
Další inzeráty od inzerenta >>


Vedoucí pracovních týmů v prodejnách - Qanto Services s.r.o.tento inzerát již není platný!!







Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

Manažer/ka úklidových zakázek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti - péče o stávající a nové zákazníky - řízení pravidelných i objednaných prací na smluvních objektech - personální zajištění zakázek, materiálové zajištění - příprava mzdových podkladů - příprava podkladů pro fakturaci - organizace práce týmu úklidových pracovníků u zákazníků - vedení kolektivu úklidových pracovníků, komunikace se zákazníkem Požadujeme: ŘP sk.B, práce s PC - MS OFFICE-(Word,Excel),MS Outlook zkušenosti s vedením kolektivu, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost, čistý trestní rejstřík, znalost prostředí úklidové firmy. Znalost Brna a okolí, SŠ s maturitou, praxi jako manažer min. 5 let. 725 870 882
Management dohodou
Vedoucí pobočky
Velmi dobře prosperující česká makléřská společnost Pentia consulting (13. rok na trhu, 40000 spokojených stávajících klientů) vypisuje konkurz na obsazení pozic vedoucích regionálních poboček v Praze a v Ústí nad Labem. Požadujeme - licenci ČNB, zkušenosti s finančním poradenstvím a s řízením spolupracovníků. Nabízíme - fixní finanční podporu, zajímavé provize, nejvyšší meziprovize za vedení a řízení spolupracovníků na trhu, zázemí prosperující společnosti, možnost využívání služebních automobilů, bezplatné zahraniční školení, zahraniční firemní dovolenou pro nejaktivnější spolupracovníky (Zanzibar) i další benefity. Pouze vážní zájemci nám můžou poslat svůj životopis na email - vrba@pentiaconsulting.cz. Mobil - 730552050. Web - http://www.pentiaconsulting.cz.
Management 55 555,-
VELKA VYZVA K ZISKANI PRACE!
Praci na hlavní nebo vedlejší činnost s internetem si muzete zajistit perspektivni přiležitost, kde Vam nehrozi vypoved. Pracovni dobu i odmenu si urcujete sami! platí pro celou ČR
Management 20 000,-
Zástupce investora, správce objektu
Zástupce investora, správce objektu. Čeština, ruština. Praxe v oboru správy majetku. Provádím správu movitého a nemovitého majetku. Zastupují klienta v pověření na příslušných úřadech. Hledám prací v Praze na hlavní pracovní poměr, částeční úvazek, nebo ŽL.
Management dohodou
Asistentka obchodního ředitele
Mluvíš plynně anglicky? Baví tě kontakt s lidmi? Rád/a dotahuješ věci do konce? Skvěle! Staň se součástí týmu, který vyvíjí a prodává Easy Redmine – software pro projektové řízení, který má stovky klientů po celém světě. Náplň práce? asistence obchodnímu řediteli předprodejní zákaznická podpora příprava kalkulací kontrola dat v CRM reporty Požadavky? dobrá angličtina slovem i písmem psaní všemi 10 komunikativnost další jazyky výhodou VŠ ekonomického zaměření výhodou Co nabízíme? nadstandardní odměnu perspektivní kariéru v IT oboru spolupráci se zahraničím pohodový tým Kdo jsme? Jsme firma s velkou vizí - vytvořit nejlepší systém na řízení firmy. Víme, že mezilidské vztahy jsou to nejdůležitější – proto o ně pečujeme a své kolegy si hýčkáme. Expandujeme do celého světa a víme, že je stále kam růst. Neomezuj se jen na české prostředí a proraz s námi za hranice.
Management dohodou
ODBORNÝ ASISTENT/KA
Hledáme do svého týmu 1-2 schopných a zodpovědných lidí pro práci s klienty, vyřizování telefonů - ne telemarketing, lehká administrativa, vedení agendy. Praxe výhodou, ne podmínkou. Požadujeme : věk min 18let, chuť pracovat, zájem o welness a zdravý životní styl, spolehlivost, pozitivní a zodpovědný přístup. Nabízíme: práce v mezinárodní společnosti, flexibilní pracovní dobu, práce v mladém kolektivu, výborné osobní ohodnocení. Prosíme jen vážné zájemce, nutný osobní pohovor. CV nebo motivační dopis.
Management dohodou
Obchodní manažer-celá ČR
Naše společnost přijme obchodní manažery pro jednotlivé regiony ČR v oboru výstavba a rekonstrukcerodinných domů a bytů.Nabízíme systém,který nemá v tomto oboru konkurenci.Možnost nadstandartních příjmů,seberealizace,vytváření svého obchodního týmu a pobočky v jednotlivých regionech ČR.Práce na ŽL,prokazatelná obchodní praxe ideálně jako realitní makléř.Svůj životopis zasílejte na email.
Management dohodou
HR manager
Přijmeme HR managera. Náplň práce:kompletní zajištění personální oblasti, náborové a rozvojové aktivity Požadujeme:SŠ/VŠ, praxe v oblasti personalistiky a vedení lidí podmínkou, samostatnost, schopnost koordinovat více činností najednou Nabízíme:pozici v nejvyšším managementu společnosti, motivační finanční ohodnocení, přátelský kolektiv.
Management 20 000,-
Vedoucí pobočky
Hledám zástup pro 2 provozovny české wellness firmy - v Novém Jičíně a Ostravě. Požaduji věk od 18 let, samostatnost, komunikativní schopnost, stresovou odolnost, flexibilitu. Hlavní náplní práce- personalistika (výběr nových poradců, jejich zaškolování, komunikace s centrálou), péče o klienty, reklamní akce. nabízíme - zajímavou a pestrou práci - možnost profesního růstu - nástup možný ihned - flexibilní prac. doba
Management dohodou


<< Zpět
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tisk vybraných inzerátů >>
Odeslat výběr
Od Komu Kopie Text
Odběr inzerce
Po vložení emailu Vám budeme posílat inzeráty ze zvolené kategorie inzerce.
Inzerce a ochrana osobních údajů
Inzerce zdarma, bazary: