v CZ verzi 658 345 inzerátů, měsíčně nás navštíví přes 100 000 lidí

Vložit inzerát zdarma

Sponzorované odkazy


Tento inzerát již není platný!
Zkuste aktuální nabídku:



Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Město Luže, plný úvazek, v obci Luže, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 35000 až 35000 Kč<br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: Městský úřad Luže - náměstí Plk. Koukala 1<br /> NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování agendy správa majetku a investiční činnost, organizace výkonu agend: stavební úřad, rozvoj města, správa bytového a nebytového fondu, správa sportovišť a sokolovny, technické služby (DOS), odpadové hospodářství.<br /> <br /> Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle §4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, splnění předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění.<br /> <br /> Požadavky: pečlivost, důkladnost, spolehlivost, ochota učit se a vzdělávat se, výborné organizační, komunikační, řídící a rozhodovací schopnosti, vlídný přístup k lidem, systémová práce, práce v kolektivu, kladný vztah k ochraně životního prostředí, kultivovaný projev, vystupování, znalost a dodržování etikety, zkušenost s legislativou veřejné správy výhodou, zvláštní odborná způsobilost na úseku stavebního řádu výhodou nebo ochota doplnit si potřebné vzdělání, perfektní znalost práce na PC MS Office (expert), znalost práce v programech Gramis, Vita a AutoCad výhodou, řidičské oprávnění skupiny B<br /> <br /> Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti (dle § 6, odst. 3 a 4 zákona 312/2002 Sb.): jméno, příjmení a titul, datum a místo narození a státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce. <br /> <br /> K přihlášce budou přiloženy tyto doklady, jako příloha: strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce. <br /> <br /> Přihlášku doručte se všemi požadovanými přílohami v termínu do 10. 10. 2019: písemně na adresu: Městský úřad Luže, náměstí Plk. Josefa Koukala 1, 538 54 Luže nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Luže. Obálka bude označena značkou \"Neotevírat - výběrové řízení - Vedoucí odboru výstavby\". <br><br /><br />Kontakt:<br />Broklová Hana<br>telefon: +420 730 891 140<br>Město Luže<br>náměstí Plk. Josefa Koukala 1<br>538 54 Luže<br>
Státní, veřejná správa 35 000,-
Všeobecní administrativní pracovníc
Nabízíme práci na pozici Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů ve firmě AGROAD, s.r.o., plný úvazek, v obci Kuřim, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 18000 až 21000 Kč<br /><br />Poznámka: Způsob prvního kontaktu: zaslání životopisu.<br /> <br /> Požadavky:<br /> - Práce s PC, Word,<br /> - Praxe s Excelem - pokročilá znalost<br /> - Řidičksý průkaz sk. B<br /> - Časová flexibilita, ochota pracovat<br /> - Pečlivost<br /> <br /> Pracovní náplň:<br /> - Zpracování a příprava cenových nabídek<br /> - Analýza dat<br /> - Korespondence<br /> - Evidence zadávaných úkolů<br /> <br /> Nabízíme:<br /> - Pravidelnou mzdu <br /> - Možnost dalšího hodnocení dle dosažených výsledků<br /> - Firemní benefity, prémie<br /> <br /> <br /> Své životopisy zasílejte na baldrmanova@agroad.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Baldrmanová Martina<br>telefon: +420 541 264 970<br>AGROAD, s.r.o.<br>Blanenská 1338<br>664 34 Kuřim<br>
Státní, veřejná správa 21 000,-
Sestry pro péči v interních oborech
Nabízíme práci na pozici Sestry pro péči v interních oborech ve firmě MUDr. Přemysl Rákosník, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 3. Mzda: 29000 až 30000 Kč<br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: Čílova č.p. 303/10, Veleslavín,<br /> 162 00 Praha 616<br /> Kontakt: Rákosník Přemysl MUDr., tel.: 602275113, e-mail: rakosnik@uvn.cz<br /> <br /> Náplň práce: Ambulantní péče o nemocné, provádění spirometrie, aplikace injekcí, <br /> kožní testy a administrativní práce. Nástup 1.10.2019 nebo ihned.<br /> <br /> <br /> - Stravenky v hodnotě 80,-Kč, odměny, zaškolení a příspěvek na vzdělání <br><br /><br />Kontakt:<br />Rákosník Přemysl<br>telefon: +420 602 275 113<br>MUDr. Přemysl Rákosník<br>Čílova 303<br>162 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 30 000,-
Barmani - VICANT s.r.o.
Nabízíme práci na pozici Barmani ve firmě VICANT s.r.o., plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: Základní + praktická škola, Směnnost: . Dvousměnný provoz, počet volných míst: 4. Mzda: 16280 Kč<br /><br />Poznámka: Kontakt:tel.: 777 339 003 nebo osobně na adrese: Na palouku 3219/5, 100 00 Praha 10- Strašnice /návštěvní hodiny úterý od 10:00-13:00hod.<br /> <br /> Pracovní flexibilita. <br><br /><br />Kontakt:<br />Nelya Syuch <br>telefon: +420 777 339 003<br>VICANT s.r.o.<br>Revoluční 772<br>110 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 16 280,-
Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 19850 Kč<br /><br />Poznámka: požadavky na uchazeče:<br /> vyšší odborné vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou<br /> zkušenosti se správou majetku státu a praktická znalost zákona č. 219/2000 Sb.<br /> praxe vítána<br /> samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost<br /> znalost práce s PC (MS Office)<br /> státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP<br /> trestní bezúhonnost<br /> splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.<br /> <br /> charakteristika pracovního místa:<br /> komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice) a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních složkách<br /> <br /> Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.<br /> Předpokládaný nástup: od 1. 12. 2019, pracovní poměr na dobu určitou<br /> Místo výkonu práce: Praha <br /> Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.<br /> <br /> Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 2. 10. 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz<br /> předmět e-mailu: referent HMS <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových<br>Rašínovo nábřeží 390<br>128 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 19 850,-
Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 19850 Kč<br /><br />Poznámka: požadavky na uchazeče:<br /> vysokoškolské vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou<br /> zkušenosti se správou majetku státu a praktická znalost zákona č. 219/2000 Sb.<br /> praxe vítána<br /> výhodou zkušenosti s evidencí a realizací vozidel<br /> samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost<br /> znalost práce s PC (MS Office)<br /> státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP, trestní bezúhonnost<br /> splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.<br /> <br /> charakteristika pracovního místa:<br /> komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných způsobů disponování s tímto majetkem včetně kontroly a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních složkách<br /> <br /> Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.<br /> Předpokládaný nástup: 1. 12. 2019, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou<br /> Místo výkonu práce: Praha <br /> Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.<br /> <br /> Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 2. 10. 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz<br /> předmět e-mailu: referent HMOE <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových<br>Rašínovo nábřeží 390<br>128 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 19 850,-
Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 19850 Kč<br /><br />Poznámka: požadavky na uchazeče:<br /> vysokoškolské vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického nebo stavebního směru<br /> orientace v cenové problematice<br /> samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost<br /> znalost práce s PC (MS Office)<br /> státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP<br /> trestní bezúhonnost<br /> splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.<br /> <br /> charakteristika pracovního místa:<br /> komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných způsobů disponování s tímto majetkem včetně kontroly a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních složkách<br /> cenový referent - kontrola předkládaných znaleckých posudků a práce s nimi, spolupráce se znalci<br /> Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.<br /> Předpokládaný nástup: od 1. 12. 2019, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou<br /> Místo výkonu práce: Praha <br /> Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 2. 10. 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz<br /> předmět e-mailu: ref. HMÚ <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových<br>Rašínovo nábřeží 390<br>128 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 19 850,-
Barmani - Bc. Markéta Zelenková
Nabízíme práci na pozici Barmani ve firmě Bc. Markéta Zelenková, plný úvazek, v obci Kutná Hora, požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen), Směnnost: . Turnusové služby, počet volných míst: 1. Mzda: 18000 až 18000 Kč<br /><br />Poznámka: Požadujeme: komunikativní, přátelská osobnost s kladným vztahem ke kavárenskému prostředí, základní znalost anglického jazyka. <br /> Nabízíme flexibilní pracovní dobu i úvazek dle individuální domluvy.<br /> V případě zájmu se hlaste telefonicky nebo e-mailem.<br /> Místo výkonu práce: Palackého náměstí 93, Kutná Hora <br><br /><br />Kontakt:<br />Zelenková Markéta<br>telefon: +420 777 092 821<br>Bc. Markéta Zelenková<br>Palackého náměstí 93<br>284 01 Kutná Hora<br>
Státní, veřejná správa 18 000,-
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Kraj Vysočina, plný úvazek, v obci Jihlava, požadované vzdělání: Bakalářské, Směnnost: . Pružná pracovní doba, počet volných míst: 1. Mzda: 21480 až 32290 Kč

Poznámka: požadujeme:

o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

o praxe ve smyslu § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání) nejméně 3 roky

o přehled v oblasti veřejné správy, zejména znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů

o znalost zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů

o znalost účetnictví územních samosprávných celků a jejich příspěvkových organizací

o logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti

o samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, schopnost učit se nové věci

o smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti

o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet)

o řidičské oprávnění skupiny \"B\", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností



výhodou:

o vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření

o zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu

o praktické zkušenosti z veřejné správy, kontrolní činnosti, auditu nebo přezkoumání hospodaření na obcích



nabízíme:

o perspektivní pozici

o zázemí stabilní organizace

o plný pracovní úvazek

o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů

o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)

o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu

k zapracování

o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program

o každodenní komunikaci s obcemi při častých pracovních cestách



Reagovat na tuto volnou pracovní pozici můžete nejdéle do 5. 6. 2019 do 12.00 hod.

První kontakt e-mailem, telefonicky (PO-PÁ od 7.00 do 15.00), nebo osobně (síldo Krajského úřadu Kraje Vysočina, Žižkova 57, Jihlava, budova B, místnost B - 2.18, pondělí - pátek 7.00 - 15.00 hod.).


Kontakt:
Plachá Eva
telefon: +420 564 602 106
Kraj Vysočina
Seifertova 1875
586 01 Jihlava
Číslo inzerátu:  928647
Vloženo:  03. 05. 2019
Změněno:  05. 05. 2019
Druh:  nabídka
Kraj:  Vysočina
Okres:  Jihlava
Přidat do výběru >>
Firma:  Úřad práce
Další inzeráty od inzerenta >>


Specialisté v oblasti hospodaření s maje - Kraj Vysočinatento inzerát již není platný!!







Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Město Luže, plný úvazek, v obci Luže, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 35000 až 35000 Kč<br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: Městský úřad Luže - náměstí Plk. Koukala 1<br /> NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování agendy správa majetku a investiční činnost, organizace výkonu agend: stavební úřad, rozvoj města, správa bytového a nebytového fondu, správa sportovišť a sokolovny, technické služby (DOS), odpadové hospodářství.<br /> <br /> Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle §4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, splnění předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění.<br /> <br /> Požadavky: pečlivost, důkladnost, spolehlivost, ochota učit se a vzdělávat se, výborné organizační, komunikační, řídící a rozhodovací schopnosti, vlídný přístup k lidem, systémová práce, práce v kolektivu, kladný vztah k ochraně životního prostředí, kultivovaný projev, vystupování, znalost a dodržování etikety, zkušenost s legislativou veřejné správy výhodou, zvláštní odborná způsobilost na úseku stavebního řádu výhodou nebo ochota doplnit si potřebné vzdělání, perfektní znalost práce na PC MS Office (expert), znalost práce v programech Gramis, Vita a AutoCad výhodou, řidičské oprávnění skupiny B<br /> <br /> Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti (dle § 6, odst. 3 a 4 zákona 312/2002 Sb.): jméno, příjmení a titul, datum a místo narození a státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce. <br /> <br /> K přihlášce budou přiloženy tyto doklady, jako příloha: strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce. <br /> <br /> Přihlášku doručte se všemi požadovanými přílohami v termínu do 10. 10. 2019: písemně na adresu: Městský úřad Luže, náměstí Plk. Josefa Koukala 1, 538 54 Luže nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Luže. Obálka bude označena značkou \"Neotevírat - výběrové řízení - Vedoucí odboru výstavby\". <br><br /><br />Kontakt:<br />Broklová Hana<br>telefon: +420 730 891 140<br>Město Luže<br>náměstí Plk. Josefa Koukala 1<br>538 54 Luže<br>
Státní, veřejná správa 35 000,-
Všeobecní administrativní pracovníc
Nabízíme práci na pozici Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů ve firmě AGROAD, s.r.o., plný úvazek, v obci Kuřim, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 18000 až 21000 Kč<br /><br />Poznámka: Způsob prvního kontaktu: zaslání životopisu.<br /> <br /> Požadavky:<br /> - Práce s PC, Word,<br /> - Praxe s Excelem - pokročilá znalost<br /> - Řidičksý průkaz sk. B<br /> - Časová flexibilita, ochota pracovat<br /> - Pečlivost<br /> <br /> Pracovní náplň:<br /> - Zpracování a příprava cenových nabídek<br /> - Analýza dat<br /> - Korespondence<br /> - Evidence zadávaných úkolů<br /> <br /> Nabízíme:<br /> - Pravidelnou mzdu <br /> - Možnost dalšího hodnocení dle dosažených výsledků<br /> - Firemní benefity, prémie<br /> <br /> <br /> Své životopisy zasílejte na baldrmanova@agroad.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Baldrmanová Martina<br>telefon: +420 541 264 970<br>AGROAD, s.r.o.<br>Blanenská 1338<br>664 34 Kuřim<br>
Státní, veřejná správa 21 000,-
Sestry pro péči v interních oborech
Nabízíme práci na pozici Sestry pro péči v interních oborech ve firmě MUDr. Přemysl Rákosník, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 3. Mzda: 29000 až 30000 Kč<br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: Čílova č.p. 303/10, Veleslavín,<br /> 162 00 Praha 616<br /> Kontakt: Rákosník Přemysl MUDr., tel.: 602275113, e-mail: rakosnik@uvn.cz<br /> <br /> Náplň práce: Ambulantní péče o nemocné, provádění spirometrie, aplikace injekcí, <br /> kožní testy a administrativní práce. Nástup 1.10.2019 nebo ihned.<br /> <br /> <br /> - Stravenky v hodnotě 80,-Kč, odměny, zaškolení a příspěvek na vzdělání <br><br /><br />Kontakt:<br />Rákosník Přemysl<br>telefon: +420 602 275 113<br>MUDr. Přemysl Rákosník<br>Čílova 303<br>162 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 30 000,-
Barmani - VICANT s.r.o.
Nabízíme práci na pozici Barmani ve firmě VICANT s.r.o., plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: Základní + praktická škola, Směnnost: . Dvousměnný provoz, počet volných míst: 4. Mzda: 16280 Kč<br /><br />Poznámka: Kontakt:tel.: 777 339 003 nebo osobně na adrese: Na palouku 3219/5, 100 00 Praha 10- Strašnice /návštěvní hodiny úterý od 10:00-13:00hod.<br /> <br /> Pracovní flexibilita. <br><br /><br />Kontakt:<br />Nelya Syuch <br>telefon: +420 777 339 003<br>VICANT s.r.o.<br>Revoluční 772<br>110 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 16 280,-
Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 19850 Kč<br /><br />Poznámka: požadavky na uchazeče:<br /> vyšší odborné vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou<br /> zkušenosti se správou majetku státu a praktická znalost zákona č. 219/2000 Sb.<br /> praxe vítána<br /> samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost<br /> znalost práce s PC (MS Office)<br /> státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP<br /> trestní bezúhonnost<br /> splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.<br /> <br /> charakteristika pracovního místa:<br /> komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice) a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních složkách<br /> <br /> Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.<br /> Předpokládaný nástup: od 1. 12. 2019, pracovní poměr na dobu určitou<br /> Místo výkonu práce: Praha <br /> Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.<br /> <br /> Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 2. 10. 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz<br /> předmět e-mailu: referent HMS <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových<br>Rašínovo nábřeží 390<br>128 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 19 850,-
Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 19850 Kč<br /><br />Poznámka: požadavky na uchazeče:<br /> vysokoškolské vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, stavební nebo ekonomický obor výhodou<br /> zkušenosti se správou majetku státu a praktická znalost zákona č. 219/2000 Sb.<br /> praxe vítána<br /> výhodou zkušenosti s evidencí a realizací vozidel<br /> samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost<br /> znalost práce s PC (MS Office)<br /> státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP, trestní bezúhonnost<br /> splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.<br /> <br /> charakteristika pracovního místa:<br /> komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných způsobů disponování s tímto majetkem včetně kontroly a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních složkách<br /> <br /> Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.<br /> Předpokládaný nástup: 1. 12. 2019, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou<br /> Místo výkonu práce: Praha <br /> Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.<br /> <br /> Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 2. 10. 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz<br /> předmět e-mailu: referent HMOE <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových<br>Rašínovo nábřeží 390<br>128 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 19 850,-
Specialisté v oblasti hospodaření s
Nabízíme práci na pozici Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací ve firmě Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. Mzda: 19850 Kč<br /><br />Poznámka: požadavky na uchazeče:<br /> vysokoškolské vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického nebo stavebního směru<br /> orientace v cenové problematice<br /> samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost<br /> znalost práce s PC (MS Office)<br /> státní občanství ČR, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP<br /> trestní bezúhonnost<br /> splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.<br /> <br /> charakteristika pracovního místa:<br /> komplexní zajišťování správy rozsáhlého a různorodého majetku, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných způsobů disponování s tímto majetkem včetně kontroly a metodické usměrňování majetkové správy na nižších organizačních složkách<br /> cenový referent - kontrola předkládaných znaleckých posudků a práce s nimi, spolupráce se znalci<br /> Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.<br /> Předpokládaný nástup: od 1. 12. 2019, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou<br /> Místo výkonu práce: Praha <br /> Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 2. 10. 2019 na e-mail: ruzena.sakarova@uzsvm.cz<br /> předmět e-mailu: ref. HMÚ <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových<br>Rašínovo nábřeží 390<br>128 00 Praha<br>
Státní, veřejná správa 19 850,-
Barmani - Bc. Markéta Zelenková
Nabízíme práci na pozici Barmani ve firmě Bc. Markéta Zelenková, plný úvazek, v obci Kutná Hora, požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen), Směnnost: . Turnusové služby, počet volných míst: 1. Mzda: 18000 až 18000 Kč<br /><br />Poznámka: Požadujeme: komunikativní, přátelská osobnost s kladným vztahem ke kavárenskému prostředí, základní znalost anglického jazyka. <br /> Nabízíme flexibilní pracovní dobu i úvazek dle individuální domluvy.<br /> V případě zájmu se hlaste telefonicky nebo e-mailem.<br /> Místo výkonu práce: Palackého náměstí 93, Kutná Hora <br><br /><br />Kontakt:<br />Zelenková Markéta<br>telefon: +420 777 092 821<br>Bc. Markéta Zelenková<br>Palackého náměstí 93<br>284 01 Kutná Hora<br>
Státní, veřejná správa 18 000,-


<< Zpět
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tisk vybraných inzerátů >>
Odeslat výběr
Od Komu Kopie Text
Odběr inzerce
Po vložení emailu Vám budeme posílat inzeráty ze zvolené kategorie inzerce.
Inzerce a ochrana osobních údajů
Inzerce zdarma, bazary: