Hledáme do svého týmu a provozovny v Ústí nad Labem . Společnost se zabývá prodejem a zákaznickým servisem . Nabízíme základní plat + vysoké bonusy. Očekáváme chuť se učit novým věcem, příjemný projev, výborný ČJ, spolehlivost, základy PC.
Xerox v současné době provozuje i call centrum v Ústí nad Labem, které obsluhuje klienty společnosti Vodafone. V tuto chvíli hledáme spolupracovníky pro péči o klienty. Jedná se o příjem příchozích hovorů a vyřizování požadavků klientů po telefonu. První měsíc probíhá důkladné ale placené školení, nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Máte dotaz? Napište.
Budete u nás:
-Přijímat příchozí hovory a vyřizovat požadavky zákazníků
-Aktivně komunikovat se zákazníkem
-Vyřizovat požadavky zákazníků po telefonu
-Vyhledávat možnosti pro vyšší spokojenost zákazníka
Nabízíme
-Smlouvu na dobu určitou na 1 rok
-Zaměstnanecké benefity (tarify, stravenky)
-Kávu a čokoládu zdarma
-Relaxační zónu s XBoxem a boxovacím pytlem
-Zázemí silné mezinárodní značky
-Plat 12440 - 18000 Kč + Vysoké bonusy za plnění cílů (Variabilní složka)
Požadujeme
-Komunikační dovednosti na vysoké úrovni
-Schopnost najít a nabídnout alternativní řešení...
Telefonní prodejce
Společnost Yonta s. r.o. působící v oblasti obchodu a telemarketingu, patřící k nejúspěšnějším na českém trhu, vypisuje výběrové řízení na pozici TELEFONNÍ PRODEJCE
Pracovní náplň:
•kontaktování klientů našich obchodních partnerů
•prodejní činnost po telefonu, uzavírání obchodních smluv
•efektivní a profesionální plnění přání našich klientů
•evidence dat v databázi
Požadujeme:
•dlouhodobou spolupráci
•výborné komunikační schopnosti
•základní znalost práce na PC
•smysl pro obchod
•pozitivní přístup
•čistý trestní rejstřík
Nabízíme:
•motivační odměňovací systém (základní mzda + bonusová složka)
•další atraktivní bonusy
•kariérní růst
•bezplatné školení
•moderní technické vybavení
•cenné zkušenosti v komunikaci s lidmi, prodeji a zákaznickém servisu
•nápoje na pracovišti
Dle zájmu Nás kontaktujte nebo tel: +420 778 050 640
Vámi poskytnuté údaje, budou použity pouze k uskutečnění výběrového řízení.
Hledáme operátora uživatelské podpory do nově otvírané pobočky ThePay cz, s.r.o. v Jihlavě.
Hlavní pracovní náplní je poskytování technické podpory a řešení konkrétních problémů klientů přes telefon nebo online.
Nabízíme lukrativně placenou, ovšem značně psychicky náročnou PC pracovní příležitost, jež je určena lidem, kteří stále ještě hledají cestu, kam se bude jejich život ubírat a prozatím s vlastními sny a plány nebyli příliš úspěšní. Je zde ovšem důrazně vyžadována odolnost vůči stresu a prvotnímu náporu pracovních povinností.
Ohodnocením za tuto činnost je nabídka 10000Kč a to jen za první týden, při čemž na začátku prvního zaškolovacího týdne má adept po případném přijetí, právo na zálohu z této prvotní částky, čítající 2000Kč.
Nezáleží nám na vzdělání, titulech, ani předchozích praxích.
Jelikož jednou z podmínek prvního zaškolovacího týdne je první bezesná noc, tak i nespavost v urgentních situacích, je vítána. Tímto, pro někoho samozřejmě drastickým způsobem, si ověřujeme odolnost a odhodlání jedince.
Zaškolovací období probíhá v městě Brno.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na email.
Maminky na mateřské si také zaslouží možnost dobré práce, my to víme a plně podporujeme maminky, které nehodlají mateřskou prosedět doma. U nás budete mít flexibilní pracovní dobu a své dítě si můžete vzít na pracoviště.
U nás získáte:
70 - 150 Kč/hod
Flexibilní pracovní dobu
Příjemné pracovní prostředí
Pracoviště 5 minut od centra
Extra výhody
Slevy na wellness, fitness, kosmetiku a solnou jeskyni
Možnost vzít dítě na pracoviště
Pravidelné týmové akce
Soutěže o hodnotné ceny
Náplň práce
Péče o stávající klienty
Rozšiřování dosavadních služeb
Drobná administrativa na PC
Týmová spolupráce
Nenuďte se doma a přijďte si k nám vydělat a zároveň se pobavit.
Istima a.s. hledá nováčky do týmu operátorů mezinárodních společností jako je Telefonica O2 a skupina ČEZ. Díky spolupráci se silnými a stabilními společnostmi můžeme svým zaměstnancům poskytnout nadstandartní pracovní podmínky.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Denní kontakt s klienty
- Poradenství v oblasti produktů O2 a ČEZ
- Vedení administrativy spojené se servisem pro klienty
- Snaha o splnění plánu
- Řešení problémů se zákazníky
IDEÁLNÍ KANDIDÁT:
- Je příjemný, komunikativní a spolehlivý
- Je zaměřený na zákazníky se zájmem o prodej
- Má chuť se učit novým věcem a zapojit se do kolektivu
- Má ukončené základní vzdělání a je mu minimálně 15 let
- Je pracovitý a chce být soběstačný
NABÍZÍME:
- Fixní mzdové ohodnocení + bonusovou část dle výsledků a snahy
- Rychlé zaškolení na náklady firmy a možnost dalšího rozvoje
- Dlouhodobou spolupráci
- Flexibilní pracovní dobu
- Práci v příjemném prostředí v centru Brna
V případě zájmu zavolejte, nebo napište sms ve tvaru prace [jmeno] [prijmeni] na 773
Nabízíme práci na pozici Mistři a příbuzní pracovníci v elektrotechnice a energetice ve firmě NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUSEUM, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: ÚSV, Směnnost: . Pružná pracovní doba, počet volných míst: 2. Mzda: 32000 až 35000 Kč
Poznámka: Místo výkonu práce: Kostelní 42, Praha 7
Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu anezka.brandejsova@ntm.cz
Kontaktní osoba: paní Anežka Brandejsová
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM přijme pracovníka/pracovnici na pozici správce ICT
Hledáme posilu našeho interního ICT týmu do první linie komunikace s kolegy z dalších oddělení. Bude vás čekat řešení banálních i složitějších problémů a požadavků, nemálo administrativy, budete individuálně školit, radit, pomáhat. Chvíli budete sepisovat technickou dokumentaci, předávací protokoly, pak zase polezete na štafle k dataprojektoru, pod stůl k zásuvce, nebo se umažete od toneru z kopírky. Když něco nebudete vědět, najdete si odpověď v naší Wiki nebo se zeptáte dalších členů týmu.
Měl/a byste dost vědět o ICT - hardwaru i softwaru, ve Windows 10 byste měl/a být jako doma. Velká pečlivost a spolehlivost je nezbytnou podmínkou.
Náplň práce:
- technická podpora kolegů mimo ICT oddělení, konzultace, individuální školení;
- řešení závad a požadavků na změny - práce s ticketovacím systémem (helpdesk);
- vedení administrativy pro agendu ICT,
- tvorba dokumentace, příprava podkladů;
- organizace oprav techniky a reklamací v servisech;
- spolupráce na správě techniky uživatelů a v muzejních expozicích - počítače, notebooky, tiskárny, telefony, dotykové monitory, dataprojektory;
- instalace techniky do výstav a na pracovní stoly, jednoduché opravy;
- správa multifunkčních tiskáren, výměna a doplňování spotřebního materiálu;
- instalace a odinstalace software;
- správa uživatelských účtů, nastavování dle stanovených pravidel - Active Directory, Exchange, Group Policy.
Pracoviště:
- Praha 7;
- občasné servisní výjezdy na detašovaná pracoviště Plasy, Chomutov a Čelákovice.
Požadujeme:
- velmi dobrou znalost hardwaru (PC a periferie);
- znalost problematiky LAN;
- velmi dobrou znalost Windows 10 na úrovni administrátora;
- manuální zručnost, dobrou fyzickou kondici, schopnost občasné práce na štaflích;
- komunikativnost slovem i písmem, schopnost týmové spolupráce;
- schopnost učit se rychle novým věcem;
- samostatnost, schopnost dohledávat si informace a řešit problémy;
- znalost anglického jazyka (čtení dokumentace, vyhledávání informací na internetu);
- řidičský průkaz sk. B, aktivního řidiče.
Nabízíme:
- práci v malém týmu interních ICT pracovníků;
- pestrou a různorodou práci;
- pružnou pracovní dobu (pondělí-pátek), výjimečně práce v noci nebo o víkendu;
- pět týdnů dovolené;
- Sick Days; příspěvek na důchodové pojištění;
- stravenky, možnost stravování přímo v budově;
- platové podmínky podle zák. č. 564/2006 Sb.
Nástup možný ihned
Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do 31.5.2019 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz
Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225
O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.
Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou - emailem, popř. telefonicky. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Kontakt: Brandejsová Anežka telefon: +420 220 399 225 NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUSEUM Kostelní 1320 170 00 Praha
Číslo inzerátu: 931545 Vloženo: 14. 05. 2019 Změněno: 15. 05. 2019 Druh: nabídka Kraj: Hlavní město Praha Okres: Hlavní město Praha Přidat do výběru >>
Hledáme do svého týmu a provozovny v Ústí nad Labem . Společnost se zabývá prodejem a zákaznickým servisem . Nabízíme základní plat + vysoké bonusy. Očekáváme chuť se učit novým věcem, příjemný projev, výborný ČJ, spolehlivost, základy PC.
Xerox v současné době provozuje i call centrum v Ústí nad Labem, které obsluhuje klienty společnosti Vodafone. V tuto chvíli hledáme spolupracovníky pro péči o klienty. Jedná se o příjem příchozích hovorů a vyřizování požadavků klientů po telefonu. První měsíc probíhá důkladné ale placené školení, nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Máte dotaz? Napište.
Budete u nás:
-Přijímat příchozí hovory a vyřizovat požadavky zákazníků
-Aktivně komunikovat se zákazníkem
-Vyřizovat požadavky zákazníků po telefonu
-Vyhledávat možnosti pro vyšší spokojenost zákazníka
Nabízíme
-Smlouvu na dobu určitou na 1 rok
-Zaměstnanecké benefity (tarify, stravenky)
-Kávu a čokoládu zdarma
-Relaxační zónu s XBoxem a boxovacím pytlem
-Zázemí silné mezinárodní značky
-Plat 12440 - 18000 Kč + Vysoké bonusy za plnění cílů (Variabilní složka)
Požadujeme
-Komunikační dovednosti na vysoké úrovni
-Schopnost najít a nabídnout alternativní řešení...
Telefonní prodejce
Společnost Yonta s. r.o. působící v oblasti obchodu a telemarketingu, patřící k nejúspěšnějším na českém trhu, vypisuje výběrové řízení na pozici TELEFONNÍ PRODEJCE
Pracovní náplň:
•kontaktování klientů našich obchodních partnerů
•prodejní činnost po telefonu, uzavírání obchodních smluv
•efektivní a profesionální plnění přání našich klientů
•evidence dat v databázi
Požadujeme:
•dlouhodobou spolupráci
•výborné komunikační schopnosti
•základní znalost práce na PC
•smysl pro obchod
•pozitivní přístup
•čistý trestní rejstřík
Nabízíme:
•motivační odměňovací systém (základní mzda + bonusová složka)
•další atraktivní bonusy
•kariérní růst
•bezplatné školení
•moderní technické vybavení
•cenné zkušenosti v komunikaci s lidmi, prodeji a zákaznickém servisu
•nápoje na pracovišti
Dle zájmu Nás kontaktujte nebo tel: +420 778 050 640
Vámi poskytnuté údaje, budou použity pouze k uskutečnění výběrového řízení.
Hledáme operátora uživatelské podpory do nově otvírané pobočky ThePay cz, s.r.o. v Jihlavě.
Hlavní pracovní náplní je poskytování technické podpory a řešení konkrétních problémů klientů přes telefon nebo online.
Nabízíme lukrativně placenou, ovšem značně psychicky náročnou PC pracovní příležitost, jež je určena lidem, kteří stále ještě hledají cestu, kam se bude jejich život ubírat a prozatím s vlastními sny a plány nebyli příliš úspěšní. Je zde ovšem důrazně vyžadována odolnost vůči stresu a prvotnímu náporu pracovních povinností.
Ohodnocením za tuto činnost je nabídka 10000Kč a to jen za první týden, při čemž na začátku prvního zaškolovacího týdne má adept po případném přijetí, právo na zálohu z této prvotní částky, čítající 2000Kč.
Nezáleží nám na vzdělání, titulech, ani předchozích praxích.
Jelikož jednou z podmínek prvního zaškolovacího týdne je první bezesná noc, tak i nespavost v urgentních situacích, je vítána. Tímto, pro někoho samozřejmě drastickým způsobem, si ověřujeme odolnost a odhodlání jedince.
Zaškolovací období probíhá v městě Brno.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na email.
Maminky na mateřské si také zaslouží možnost dobré práce, my to víme a plně podporujeme maminky, které nehodlají mateřskou prosedět doma. U nás budete mít flexibilní pracovní dobu a své dítě si můžete vzít na pracoviště.
U nás získáte:
70 - 150 Kč/hod
Flexibilní pracovní dobu
Příjemné pracovní prostředí
Pracoviště 5 minut od centra
Extra výhody
Slevy na wellness, fitness, kosmetiku a solnou jeskyni
Možnost vzít dítě na pracoviště
Pravidelné týmové akce
Soutěže o hodnotné ceny
Náplň práce
Péče o stávající klienty
Rozšiřování dosavadních služeb
Drobná administrativa na PC
Týmová spolupráce
Nenuďte se doma a přijďte si k nám vydělat a zároveň se pobavit.
Istima a.s. hledá nováčky do týmu operátorů mezinárodních společností jako je Telefonica O2 a skupina ČEZ. Díky spolupráci se silnými a stabilními společnostmi můžeme svým zaměstnancům poskytnout nadstandartní pracovní podmínky.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Denní kontakt s klienty
- Poradenství v oblasti produktů O2 a ČEZ
- Vedení administrativy spojené se servisem pro klienty
- Snaha o splnění plánu
- Řešení problémů se zákazníky
IDEÁLNÍ KANDIDÁT:
- Je příjemný, komunikativní a spolehlivý
- Je zaměřený na zákazníky se zájmem o prodej
- Má chuť se učit novým věcem a zapojit se do kolektivu
- Má ukončené základní vzdělání a je mu minimálně 15 let
- Je pracovitý a chce být soběstačný
NABÍZÍME:
- Fixní mzdové ohodnocení + bonusovou část dle výsledků a snahy
- Rychlé zaškolení na náklady firmy a možnost dalšího rozvoje
- Dlouhodobou spolupráci
- Flexibilní pracovní dobu
- Práci v příjemném prostředí v centru Brna
V případě zájmu zavolejte, nebo napište sms ve tvaru prace [jmeno] [prijmeni] na 773