v CZ verzi 658 345 inzerátů

Vložit inzerát zdarma

Sponzorované odkazy


Tento inzerát již není platný!
Zkuste aktuální nabídku:



Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

hledám práci brigádu
hledám brigádu/výpomoc v jeslích v MŠ nebo na ZS jako osobní asistent nebo asistent pedagoga.pomocnice u nejmenších dětí. Mohu pracovat po-pá, časově se Vám přizpůsobím. Nástup ihned. Nejlépe Mladé Boleslav a blízké okolí . Jsem z Mladé Boleslavi , mám ekonomickou školu- (obor hospodářská administrativa bohužel bez maturity) ). Mám ráda děti, tak jsem si udělala kurz pro asistenty pedagoga a velice mě zajímal aspergerův syndrom. Dost jsem o něm četla a měla jsem i osobní zkušenost s chlapcem s aspergerovým syndromem, moje závěrečná práce se věnovala právě tomuto tématu.Zn: spěchá už přestávám doufat, že nějakou nabídku práce dostanu snad jen zázrak za který budu moc vděčná.
Výuka, vzdělání 4 000,-
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě SRP s.r.o., plný úvazek, v obci Brno, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Zasílejte životopisy e-mailem s názvem pozice v předmětu na adresu: kandidat@srp-reklama.cz<br /> <br /> Požadované dovednosti <br /> PRAXE v administrativě min. 2 roky, vzdělání SŠ-VŠ, preciznost (rozpočty, evidence), dobrá znalost Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), základní znalost grafických programů, organizační schopnosti, ochota práce přes čas, flexibilita, zodpovědnost, pečlivost<br /> Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice).<br /> práce v interním informačním systému - zadávání zakázek, práce v administrativě, kontrola tiskových dat, zodpovědnost za zadání zakázky do výroby, objednávání materiálu, jednání s dodavateli <br /> Nabízíme možnost profesního růstu, odpovídající platové podmínky v závislosti na výkonech v příjemném a mladém pracovní prostředí v blízkosti centra Brna v moderní stabilní společnosti SRP s.r.o., působíme 15 let na trhu, specializujeme se na výrobu velkoplošného digitálního tisku - více na www.srp-reklama.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Urbánková Lenka<br>telefon: <br>SRP s.r.o.<br>Podnásepní 466<br>602 00 Brno<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě MOL Logistics (Czech) s.r.o., plný úvazek, v obci Plzeň, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: ŽIVOTOPIS zasílejte na e-mail: barbora.krizova@mol-logistics.cz<br /> SŠ vzdělání, dobrá znalost AJ, znalost práce na PC, praxe v logistice výhodou. <br /> Nabízíme: po 1 roce zaměstnání 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penz. připoj. 13. a 14. plat.<br /> Nová hala se nachází na adrese: Podnikatelská 18 b. <br><br /><br />Kontakt:<br />Životopis <br>telefon: <br>MOL Logistics (Czech) s.r.o.<br>Podnikatelská 1131<br>301 00 Plzeň<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě SYNOT W,a.s., plný úvazek, v obci Uherské Hradiště, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: příprava podkladů pro jednání, vedení kanceláře, překlady, tlumočení, účast na tuzemských i zahranič. služeb. cestách, organizace schůzek a jednání, komunikace s obchod. partnery, výborná znalost AJ slovem i písmem, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, velmi dobrá znalost PC (MS Office, Internet), výborné organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, ŘP "B", praxe výhodou, příjemné a moderní prac. prostředí, zaměstnanecké benefity, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, životopis na e-mail <br><br /><br />Kontakt:<br />Vojtěšková Marta<br>telefon: +420 572 410 115<br>SYNOT W,a.s.<br>Jaktáře 1475<br>686 01 Uherské Hradiště<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Ostatní odborní pracovníci v admini
Nabízíme práci na pozici Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace ve firmě Diakonie ČCE - hospic CITADELA, plný úvazek, v obci Valašské Meziříčí, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Pružná pracovní doba, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: FUNDRAISER A PRACOVNÍK/CE PR (vnějších vztahů)<br /> Požadavky: VŠ/SŠ vzdělání; výborná znalost českého jazyka v písemném projevu; výborné argumentační a prezentační schopnosti; dobrá znalost práce na PC; trestní bezúhonnost;<br /> příjemné vystupování; respekt ke křesťanským hodnotám, aktivní přístup k práci, spolehlivost, komunikativnost, schopnost pracovat v týmu i samostatně.<br /> Výhodou: zkušenost s psaním projektů; zkušenost s prací v neziskové organizaci;<br /> znalost anglického jazyka.<br /> Náplň práce: vyhledávání nových finančních zdrojů, firemních a individuálních dárců, nadací, atd.; komunikace se stávajícími dárci a péče o ně; aplikace nových metod fundraisingu podle cílových skupin; psaní "malých" projektů i projektů EU; organizační zajištění akcí pro veřejnost;<br /> udržování a rozvíjení kontaktu s médii.<br /> Své životopisy a motivační dopisy zasílejte e-mailem na poricka@citadela.cz nebo písemně na adresu Diakonie ČCE - hospic CITADELA, Žerotínova 1421, 757 01 Valašské Meziříčí (můžete donést i osobně na recepci), a to nejpozději do 31. 3. 2016.<br /> Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. <br><br /><br />Kontakt:<br />Pořická Ivana<br>telefon: <br>Diakonie ČCE - hospic CITADELA<br>Žerotínova 1421<br>757 01 Valašské Meziříčí<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě Adema s.r.o., plný úvazek, v obci Zlín, požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 2. <br /><br />Poznámka: Hledáme právě tebe!<br /> Co musíš umět:<br /> Oceníme radost z práce, pečlivost, odolnost vůči stresu, flexibilitu, důslednost, logické uvažování a mít aspoň minimální orientaci na trhu nemovitostí<br /> Co oceníme: <br /> Proaktivitu, samostatnost, iniciativu a znalost trhu s nemovitostmi či správy nemovitostí, znalost práce s realitní inzercí<br /> Co bude tvou náplní práce:<br /> Kromě administrativní činnosti v kanceláři (od tisku smluv až po inzerci, zadávání poptávek a nahrávání fotek) budeš tvořit zázemí nejen vedení, ale i úseku obchodu a našim klientům, komunikace s úřady a občas provést prohlídku.<br /> Na e-mailovou adresu prace@jamesgrant.cz posílejte životopis s motivačním dopisem. <br><br /><br />Kontakt:<br />Nejezchlebová Lucie <br>telefon: <br>Adema s.r.o.<br>náměstí Míru 9<br>760 01 Zlín<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě AVES Servisní a.s., plný úvazek, v obci Brno, požadované vzdělání: ÚSV, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: V případě, že Vás naše nabídka oslovila, zašlete životopis na emailovou adresu prace@avesplus.cz. <br /> Bližší informace Vám poskytneme na tel. čísle 601 082 330 od 8.00 - 18.00 hod.<br /> <br /> Základem naší práce je kvalitní poskytování bezpečnostních a úklidových služeb prostřednictvím proškolených a motivovaných pracovníků. Snažíme se poskytovat rovné příležitosti všem uchazečům o zaměstnání, a proto u nás naleznou vhodné pracovní uplatnění i osoby zdravotně postižené (OZP). Máte zájem pracovat pro společnost s dlouholetou tradicí na trhu a získat stabilní a trvalé zázemí s jistotou pravidelně vyplácené mzdy? Máte smysl pro pořádek, jste pečlivá osobnost s chutí do práce? Chcete se stát součástí zkušeného týmu profesionálů? Jestli jsou Vaše odpovědi ano, kontaktujte nás! <br /> <br /> Náplň práce:<br /> vyhledávání vhodných uchazečů, aktivní nábor i mimo kancelář<br /> zadávání inzerce, vedení pohovorů, umísťování uchazečů<br /> příprava a evidence dokumentů pro svěřenou oblast<br /> zajišťování personálních požadavků dle požadavků provozu<br /> péče o výstrojní sklad, komunikace s úřady<br /> administrativní podpora <br /> <br /> Požadujeme:<br /> minimálně SŠ vzdělání<br /> orientaci v pracovně-právní agendě<br /> pracovat v kanceláří i v terénu<br /> znalost MS Office<br /> flexibilitu, samostatnost a organizační schopnosti <br /> <br /> Nabízíme:<br /> spolupráci na hlavní pracovní poměr <br /> motivační mzdové ohodnocení<br /> možnost nástupu ihned <br><br /><br />Kontakt:<br />Strmiska Zbyněk<br>telefon: +420 607 093 730<br>AVES Servisní a.s.<br>Uzavřená 3673<br>615 00 Brno<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě PV Plast spol. s r.o., plný úvazek, v obci Valašské Meziříčí, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: OBCHODNÍ ASISTENTI<br /> Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání - nejlépe obchodního směru, analytické myšlení - práce s čísly a Excelem /a ostatní produkty MS Office/, aktivní řidič sk.B, samostatnost, aktivní přístup a logický náhled na věc, znalost AJ slovem i písmem, výhodou NJ.<br /> Náplň práce: administrativní a organizační podpora obchodního týmu, spolupráce na přípravě obchodní a marketingové strategie odd., práce s informačním systémem - analýzy a reporty prodeje, vkládání a práva dat, obchodní komunikace se zahraničními odběrateli slovem i písmem v NJ.<br /> Nabízíme: Motivující finanční ohodnocení, příspěvek na stravování, práce v malém kolektivu.<br /> První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: tereza.cibulcova@pvplast.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Cibulcová Tereza<br>telefon: +420 739 685 875<br>PV Plast spol. s r.o.<br>M. Alše 915<br>757 01 Valašské Meziříčí<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Ostatní odborní pracovníci v admini
Nabízíme práci na pozici Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace ve firmě MEMFIS. cz, s.r.o., plný úvazek, v obci Plzeň, požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Životopisy zasílejte na e-mail: kubicka@memfis.cz, Václav Kubička, vedoucí provozu, tel.: 388 303 021.<br /> <br /> Společnost MEMFIS.cz, s.r.o. se sídlem Jírovcova 1343/32, České Budějovice, provozovna Krumlovská 1279, Prachatice, zabývající se správou pohledávek a specializující se na služby pro bankovní společnosti, hledá zaměstnance na pozici: <br /> <br /> REFERENT SPRÁVY POHLEDÁVEK (z Plzeň, Slaný, Louny, Kladno a okolí)<br /> Náplň práce:<br /> - vymáhání a administrativní správa pohledávek (v kraji vašeho bydliště)<br /> - osobní kontakt s klienty a prověřování klientů<br /> - do provozovny společnosti se zaměstnanec dostavuje pouze 1x za 2 až 3 měsíce za účelem porad, jinak se vše řeší prostřednictvím telefonu, e-mailu a pošty<br /> Požadujeme:<br /> - bydliště v požadované oblasti podmínkou<br /> - středoškolské vzdělání<br /> - znalost MS Word, MS Excel<br /> - znalosti/praxe v oblasti správy a vymáhání pohledávek vítána<br /> - předchozí zkušenosti u Policie a Armády výhodou<br /> - komunikativnost, asertivita, samostatnost<br /> - morální a trestní bezúhonnost<br /> - řidičský průkaz skupiny B<br /> Nabízíme:<br /> - zázemí silné a stabilní společnosti<br /> - hlavní pracovní poměr<br /> - flexibilní pracovní doba<br /> - zaškolení do problematiky pohledávek<br /> - odpovídající finanční ohodnocení (15 tis. Kč hrubá mzda, osobní ohodnocení, odměny dle úspěšnosti, vymožených peněz, podíly na zisku)<br /> - služební vozidlo, notebook, mobilní telefon, apod. <br><br /><br />Kontakt:<br />Životopis <br>telefon: <br>MEMFIS. cz, s.r.o.<br> <br>301 00 Plzeň<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Ostatní odborní pracovníci v admini
Nabízíme práci na pozici Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace ve firmě Statutární město Jablonec nad Nisou, plný úvazek, v obci Jablonec nad Nisou, požadované vzdělání: Vyšší odborné, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje výběrové řízení na pozici<br /> REFERENT ODBORU ÚZEMNÍHO A HOSPODÁŘSKÉHO ROZVOJE (oddělení investiční výstavby)<br /> 9. platová třída<br /> Kvalifikační předpoklady: min. vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;<br /> flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet);<br /> Popis vykonávané práce: Zajištění realizace staveb zařazených do rozpočtu města, zajištění zpracování projekční přípravy u plánovaných investičních akcí města, zpracování podnětů a záměrů na investiční akce města, kontrola čerpání finančních prostředků jednotlivých staveb, inženýrská činnost investora, zajištění stavebního dozoru, kontrola plnění smluv, odsouhlasování faktur za provedené práce, předkládání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva, příprava podkladů pro vyúčtování dotací a spolupráce při tvorbě podkladů pro zadávání veřejných zakázek. Doba určitá do 31.1.2020.<br /> Přihlášky do 8. dubna 2016 do 12 hod.<br /> Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů najdete na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa. <br><br /><br />Kontakt:<br />Reichelová Pavlína<br>telefon: +420 483 357 364<br>Statutární město Jablonec nad Nisou<br>Mírové náměstí 3100<br>466 01 Jablonec nad Nisou<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Pedagogové volného času - Domov pro
Nabízíme práci na pozici Pedagogové volného času ve firmě Domov pro seniory Malešice, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: Vyšší odborné, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: <br /> Rektorská č.p. 577/5, Malešice, 108 00 Praha 108<br /> <br /> Vyšší odborná škola se zaměřením na arteterapii, výtvarné zaměření.<br /> Výpis z rejstříku trestů.<br /> <br /> Kontakt: Lachoutová Věra<br /> - tel.: 274779451/241 od 7:00 do 15:30<br /> - e-mail: pam@malesiceds.cz <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Domov pro seniory Malešice<br>Rektorská 577<br>108 00 Praha<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Studentka 3. ročníku VŠ nabízí doučování angličtiny. Mám praxi ve vyučování na ZŠ a v jazykové škole. Jen Liberec a okolí. Zn: The real life begins with English :-)
Číslo inzerátu:  140056
Vloženo:  08. 03. 2009
Změněno:  08. 03. 2009
Druh:  nabídka
Kraj:  Liberecký
Okres:  Liberec
Přidat do výběru >>
Jméno a příjmení:  Kristýna Kábrtová
Kraj:  Liberecký
Okres:  Liberec
Další inzeráty od inzerenta >>


Doučování angličtinytento inzerát již není platný!!







Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

hledám práci brigádu
hledám brigádu/výpomoc v jeslích v MŠ nebo na ZS jako osobní asistent nebo asistent pedagoga.pomocnice u nejmenších dětí. Mohu pracovat po-pá, časově se Vám přizpůsobím. Nástup ihned. Nejlépe Mladé Boleslav a blízké okolí . Jsem z Mladé Boleslavi , mám ekonomickou školu- (obor hospodářská administrativa bohužel bez maturity) ). Mám ráda děti, tak jsem si udělala kurz pro asistenty pedagoga a velice mě zajímal aspergerův syndrom. Dost jsem o něm četla a měla jsem i osobní zkušenost s chlapcem s aspergerovým syndromem, moje závěrečná práce se věnovala právě tomuto tématu.Zn: spěchá už přestávám doufat, že nějakou nabídku práce dostanu snad jen zázrak za který budu moc vděčná.
Výuka, vzdělání 4 000,-
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě SRP s.r.o., plný úvazek, v obci Brno, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Zasílejte životopisy e-mailem s názvem pozice v předmětu na adresu: kandidat@srp-reklama.cz<br /> <br /> Požadované dovednosti <br /> PRAXE v administrativě min. 2 roky, vzdělání SŠ-VŠ, preciznost (rozpočty, evidence), dobrá znalost Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), základní znalost grafických programů, organizační schopnosti, ochota práce přes čas, flexibilita, zodpovědnost, pečlivost<br /> Poznámka k volnému místu: (náplň práce, popis pozice).<br /> práce v interním informačním systému - zadávání zakázek, práce v administrativě, kontrola tiskových dat, zodpovědnost za zadání zakázky do výroby, objednávání materiálu, jednání s dodavateli <br /> Nabízíme možnost profesního růstu, odpovídající platové podmínky v závislosti na výkonech v příjemném a mladém pracovní prostředí v blízkosti centra Brna v moderní stabilní společnosti SRP s.r.o., působíme 15 let na trhu, specializujeme se na výrobu velkoplošného digitálního tisku - více na www.srp-reklama.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Urbánková Lenka<br>telefon: <br>SRP s.r.o.<br>Podnásepní 466<br>602 00 Brno<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě MOL Logistics (Czech) s.r.o., plný úvazek, v obci Plzeň, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: ŽIVOTOPIS zasílejte na e-mail: barbora.krizova@mol-logistics.cz<br /> SŠ vzdělání, dobrá znalost AJ, znalost práce na PC, praxe v logistice výhodou. <br /> Nabízíme: po 1 roce zaměstnání 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penz. připoj. 13. a 14. plat.<br /> Nová hala se nachází na adrese: Podnikatelská 18 b. <br><br /><br />Kontakt:<br />Životopis <br>telefon: <br>MOL Logistics (Czech) s.r.o.<br>Podnikatelská 1131<br>301 00 Plzeň<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě SYNOT W,a.s., plný úvazek, v obci Uherské Hradiště, požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: příprava podkladů pro jednání, vedení kanceláře, překlady, tlumočení, účast na tuzemských i zahranič. služeb. cestách, organizace schůzek a jednání, komunikace s obchod. partnery, výborná znalost AJ slovem i písmem, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, velmi dobrá znalost PC (MS Office, Internet), výborné organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, ŘP "B", praxe výhodou, příjemné a moderní prac. prostředí, zaměstnanecké benefity, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, životopis na e-mail <br><br /><br />Kontakt:<br />Vojtěšková Marta<br>telefon: +420 572 410 115<br>SYNOT W,a.s.<br>Jaktáře 1475<br>686 01 Uherské Hradiště<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Ostatní odborní pracovníci v admini
Nabízíme práci na pozici Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace ve firmě Diakonie ČCE - hospic CITADELA, plný úvazek, v obci Valašské Meziříčí, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Pružná pracovní doba, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: FUNDRAISER A PRACOVNÍK/CE PR (vnějších vztahů)<br /> Požadavky: VŠ/SŠ vzdělání; výborná znalost českého jazyka v písemném projevu; výborné argumentační a prezentační schopnosti; dobrá znalost práce na PC; trestní bezúhonnost;<br /> příjemné vystupování; respekt ke křesťanským hodnotám, aktivní přístup k práci, spolehlivost, komunikativnost, schopnost pracovat v týmu i samostatně.<br /> Výhodou: zkušenost s psaním projektů; zkušenost s prací v neziskové organizaci;<br /> znalost anglického jazyka.<br /> Náplň práce: vyhledávání nových finančních zdrojů, firemních a individuálních dárců, nadací, atd.; komunikace se stávajícími dárci a péče o ně; aplikace nových metod fundraisingu podle cílových skupin; psaní "malých" projektů i projektů EU; organizační zajištění akcí pro veřejnost;<br /> udržování a rozvíjení kontaktu s médii.<br /> Své životopisy a motivační dopisy zasílejte e-mailem na poricka@citadela.cz nebo písemně na adresu Diakonie ČCE - hospic CITADELA, Žerotínova 1421, 757 01 Valašské Meziříčí (můžete donést i osobně na recepci), a to nejpozději do 31. 3. 2016.<br /> Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. <br><br /><br />Kontakt:<br />Pořická Ivana<br>telefon: <br>Diakonie ČCE - hospic CITADELA<br>Žerotínova 1421<br>757 01 Valašské Meziříčí<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě Adema s.r.o., plný úvazek, v obci Zlín, požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 2. <br /><br />Poznámka: Hledáme právě tebe!<br /> Co musíš umět:<br /> Oceníme radost z práce, pečlivost, odolnost vůči stresu, flexibilitu, důslednost, logické uvažování a mít aspoň minimální orientaci na trhu nemovitostí<br /> Co oceníme: <br /> Proaktivitu, samostatnost, iniciativu a znalost trhu s nemovitostmi či správy nemovitostí, znalost práce s realitní inzercí<br /> Co bude tvou náplní práce:<br /> Kromě administrativní činnosti v kanceláři (od tisku smluv až po inzerci, zadávání poptávek a nahrávání fotek) budeš tvořit zázemí nejen vedení, ale i úseku obchodu a našim klientům, komunikace s úřady a občas provést prohlídku.<br /> Na e-mailovou adresu prace@jamesgrant.cz posílejte životopis s motivačním dopisem. <br><br /><br />Kontakt:<br />Nejezchlebová Lucie <br>telefon: <br>Adema s.r.o.<br>náměstí Míru 9<br>760 01 Zlín<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě AVES Servisní a.s., plný úvazek, v obci Brno, požadované vzdělání: ÚSV, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: V případě, že Vás naše nabídka oslovila, zašlete životopis na emailovou adresu prace@avesplus.cz. <br /> Bližší informace Vám poskytneme na tel. čísle 601 082 330 od 8.00 - 18.00 hod.<br /> <br /> Základem naší práce je kvalitní poskytování bezpečnostních a úklidových služeb prostřednictvím proškolených a motivovaných pracovníků. Snažíme se poskytovat rovné příležitosti všem uchazečům o zaměstnání, a proto u nás naleznou vhodné pracovní uplatnění i osoby zdravotně postižené (OZP). Máte zájem pracovat pro společnost s dlouholetou tradicí na trhu a získat stabilní a trvalé zázemí s jistotou pravidelně vyplácené mzdy? Máte smysl pro pořádek, jste pečlivá osobnost s chutí do práce? Chcete se stát součástí zkušeného týmu profesionálů? Jestli jsou Vaše odpovědi ano, kontaktujte nás! <br /> <br /> Náplň práce:<br /> vyhledávání vhodných uchazečů, aktivní nábor i mimo kancelář<br /> zadávání inzerce, vedení pohovorů, umísťování uchazečů<br /> příprava a evidence dokumentů pro svěřenou oblast<br /> zajišťování personálních požadavků dle požadavků provozu<br /> péče o výstrojní sklad, komunikace s úřady<br /> administrativní podpora <br /> <br /> Požadujeme:<br /> minimálně SŠ vzdělání<br /> orientaci v pracovně-právní agendě<br /> pracovat v kanceláří i v terénu<br /> znalost MS Office<br /> flexibilitu, samostatnost a organizační schopnosti <br /> <br /> Nabízíme:<br /> spolupráci na hlavní pracovní poměr <br /> motivační mzdové ohodnocení<br /> možnost nástupu ihned <br><br /><br />Kontakt:<br />Strmiska Zbyněk<br>telefon: +420 607 093 730<br>AVES Servisní a.s.<br>Uzavřená 3673<br>615 00 Brno<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Odborní asistenti v administrativě
Nabízíme práci na pozici Odborní asistenti v administrativě ve firmě PV Plast spol. s r.o., plný úvazek, v obci Valašské Meziříčí, požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: OBCHODNÍ ASISTENTI<br /> Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání - nejlépe obchodního směru, analytické myšlení - práce s čísly a Excelem /a ostatní produkty MS Office/, aktivní řidič sk.B, samostatnost, aktivní přístup a logický náhled na věc, znalost AJ slovem i písmem, výhodou NJ.<br /> Náplň práce: administrativní a organizační podpora obchodního týmu, spolupráce na přípravě obchodní a marketingové strategie odd., práce s informačním systémem - analýzy a reporty prodeje, vkládání a práva dat, obchodní komunikace se zahraničními odběrateli slovem i písmem v NJ.<br /> Nabízíme: Motivující finanční ohodnocení, příspěvek na stravování, práce v malém kolektivu.<br /> První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: tereza.cibulcova@pvplast.cz <br><br /><br />Kontakt:<br />Cibulcová Tereza<br>telefon: +420 739 685 875<br>PV Plast spol. s r.o.<br>M. Alše 915<br>757 01 Valašské Meziříčí<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Ostatní odborní pracovníci v admini
Nabízíme práci na pozici Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace ve firmě MEMFIS. cz, s.r.o., plný úvazek, v obci Plzeň, požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen), Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Životopisy zasílejte na e-mail: kubicka@memfis.cz, Václav Kubička, vedoucí provozu, tel.: 388 303 021.<br /> <br /> Společnost MEMFIS.cz, s.r.o. se sídlem Jírovcova 1343/32, České Budějovice, provozovna Krumlovská 1279, Prachatice, zabývající se správou pohledávek a specializující se na služby pro bankovní společnosti, hledá zaměstnance na pozici: <br /> <br /> REFERENT SPRÁVY POHLEDÁVEK (z Plzeň, Slaný, Louny, Kladno a okolí)<br /> Náplň práce:<br /> - vymáhání a administrativní správa pohledávek (v kraji vašeho bydliště)<br /> - osobní kontakt s klienty a prověřování klientů<br /> - do provozovny společnosti se zaměstnanec dostavuje pouze 1x za 2 až 3 měsíce za účelem porad, jinak se vše řeší prostřednictvím telefonu, e-mailu a pošty<br /> Požadujeme:<br /> - bydliště v požadované oblasti podmínkou<br /> - středoškolské vzdělání<br /> - znalost MS Word, MS Excel<br /> - znalosti/praxe v oblasti správy a vymáhání pohledávek vítána<br /> - předchozí zkušenosti u Policie a Armády výhodou<br /> - komunikativnost, asertivita, samostatnost<br /> - morální a trestní bezúhonnost<br /> - řidičský průkaz skupiny B<br /> Nabízíme:<br /> - zázemí silné a stabilní společnosti<br /> - hlavní pracovní poměr<br /> - flexibilní pracovní doba<br /> - zaškolení do problematiky pohledávek<br /> - odpovídající finanční ohodnocení (15 tis. Kč hrubá mzda, osobní ohodnocení, odměny dle úspěšnosti, vymožených peněz, podíly na zisku)<br /> - služební vozidlo, notebook, mobilní telefon, apod. <br><br /><br />Kontakt:<br />Životopis <br>telefon: <br>MEMFIS. cz, s.r.o.<br> <br>301 00 Plzeň<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Ostatní odborní pracovníci v admini
Nabízíme práci na pozici Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace ve firmě Statutární město Jablonec nad Nisou, plný úvazek, v obci Jablonec nad Nisou, požadované vzdělání: Vyšší odborné, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Tajemník Magistrátu města Jablonec nad Nisou vyhlašuje výběrové řízení na pozici<br /> REFERENT ODBORU ÚZEMNÍHO A HOSPODÁŘSKÉHO ROZVOJE (oddělení investiční výstavby)<br /> 9. platová třída<br /> Kvalifikační předpoklady: min. vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru; dobrá orientace v prostředí výkonu státní správy nebo samosprávy výhodou; výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;<br /> flexibilita, loajalita, samostatnost a zodpovědnost; uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet);<br /> Popis vykonávané práce: Zajištění realizace staveb zařazených do rozpočtu města, zajištění zpracování projekční přípravy u plánovaných investičních akcí města, zpracování podnětů a záměrů na investiční akce města, kontrola čerpání finančních prostředků jednotlivých staveb, inženýrská činnost investora, zajištění stavebního dozoru, kontrola plnění smluv, odsouhlasování faktur za provedené práce, předkládání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva, příprava podkladů pro vyúčtování dotací a spolupráce při tvorbě podkladů pro zadávání veřejných zakázek. Doba určitá do 31.1.2020.<br /> Přihlášky do 8. dubna 2016 do 12 hod.<br /> Úplné znění inzerátu vč. dalších pokynů najdete na www.mestojablonec.cz, Magistrát, Volná místa. <br><br /><br />Kontakt:<br />Reichelová Pavlína<br>telefon: +420 483 357 364<br>Statutární město Jablonec nad Nisou<br>Mírové náměstí 3100<br>466 01 Jablonec nad Nisou<br>
Výuka, vzdělání dohodou
Pedagogové volného času - Domov pro
Nabízíme práci na pozici Pedagogové volného času ve firmě Domov pro seniory Malešice, plný úvazek, v obci Praha, požadované vzdělání: Vyšší odborné, Směnnost: . Jednosměnný provoz, počet volných míst: 1. <br /><br />Poznámka: Místo výkonu práce: <br /> Rektorská č.p. 577/5, Malešice, 108 00 Praha 108<br /> <br /> Vyšší odborná škola se zaměřením na arteterapii, výtvarné zaměření.<br /> Výpis z rejstříku trestů.<br /> <br /> Kontakt: Lachoutová Věra<br /> - tel.: 274779451/241 od 7:00 do 15:30<br /> - e-mail: pam@malesiceds.cz <br><br /><br />Kontakt:<br /> <br>telefon: <br>Domov pro seniory Malešice<br>Rektorská 577<br>108 00 Praha<br>
Výuka, vzdělání dohodou


<< Zpět
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tisk vybraných inzerátů >>
Odeslat výběr
Od Komu Kopie Text
Odběr inzerce
Po vložení emailu Vám budeme posílat inzeráty ze zvolené kategorie inzerce.
Inzerce a ochrana osobních údajů
Inzerce zdarma, bazary: