v CZ verzi 658 345 inzerátů

Vložit inzerát zdarma

Sponzorované odkazy
Příjmu spolupracovníky do kanceláře na pozice realitních makléřů, obchodních zástupců i ve více oborech - reklama, stavební činnost a sprostředkování.
Nabízím: zaškolení, po zapracování fir. automobil, telefon, 40tis/měsíčně.JEN VÁŽNĚ. NEHLEDÁM DEALERY

Cena: 40 000 ,-Kč

Číslo inzerátu:  140652
Vloženo:  09. 03. 2009
Změněno:  09. 03. 2009
Druh:  nabídka
Kraj:  Jihomoravský
Okres:  Brno-město
Přidat do výběru >>
Jméno a příjmení:  Lukáš Mikyska
Kraj:  Jihomoravský
Okres:  Brno-město
Telefon:  neuveden
Další inzeráty od inzerenta >>

spolupráce - Kontaktní formulář

Odesíláte své kontakty a požadavky inzerujícímu.
Text
Váš telefon  
Váš e-mail
Nevyplňovat:
 


Nejnovější inzeráty inzerce zdarma

Administrativní brigáda
Práce z domova. Hledám osobu k účasti ke správě finančních prostředků naší obchodní společnosti v USA. Podmínka: Založení a správa tuzemského bankovního účtu v ČR či bankovního účtu na Slovensku. Finanční odměna za založení bankovního účtu: částka nejmémě 1.000,- Kč. Odměna za správu bankovního účtu dle dohody. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: edward.goodwell@usa.com.
Administrativa 1 000,-
hledám brigádu
Krásný večer všem přeji. Jsem v částečném invalidním důchodu hledám brigádu nebo práci na smlouvu nebo DPČ na 4-5h./denně jako.pomocná účetní, administrativní pracovnice nebo práci na recepci (kromě hotelů).Mám 20 let praxi - jako účetní fakturantka -příprava dokladů pro účetní výdej příjem. Zn: moc ráda na požádání pošlu svůj životopis.
Administrativa 8 000,-
Asistent/ka manažera
VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ: Běžná administrativní činnost spojená s chodem kanceláře -vyřizování pošty a telefonů, plánování a koordinování termínů schůzek, příprava podkladů pro jednání. POŽADAVKY NA POZICI: - SŠ vzdělání - ovládání PC (Word, Excel, email, internet) - komunikativnost a samostatnost - organizační schopnosti - spolehlivost, příjemné vystupování NABÍZÍME VÁM: - práci přizpůsobenou osobám se zdravotním postižením - možnost profesního růstu - pracovní doba od pondělí do pátku - nástup možný ihned - místo výkonu práce v Brně
Administrativa dohodou
Asistent/ka manažera
VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ: Běžná administrativní činnost spojená s chodem kanceláře -vyřizování pošty a telefonů, plánování a koordinování termínů schůzek, příprava podkladů pro jednání. POŽADAVKY NA POZICI: - SŠ vzdělání - ovládání PC (Word, Excel, email, internet) - komunikativnost a samostatnost - organizační schopnosti - spolehlivost, příjemné vystupování NABÍZÍME VÁM: - práci přizpůsobenou osobám se zdravotním postižením - možnost profesního růstu - pracovní doba od pondělí do pátku - nástup možný ihned - místo výkonu práce v Brně
Administrativa 61 500,-
e
1
Administrativa dohodou
e
1
Administrativa dohodou
e
1
Administrativa dohodou
e
1
Administrativa dohodou


<< Zpět
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tisk vybraných inzerátů >>
Odeslat výběr
Od Komu Kopie Text
Odběr inzerce
Po vložení emailu Vám budeme posílat inzeráty ze zvolené kategorie inzerce.
Inzerce a ochrana osobních údajů
Inzerce zdarma, bazary: