Náplň práce:
• Zodpovědnost za správné plánování dočasných pracovníků do konce jejich smluv
• Zodpovědnost za zajištění dostupnosti zaměstnanců pro své klienty (správné rozložení hodin a dodržení obratu v souladu s rozpočtem)
• Zodpovědnost za provedení dohod s klientem (spolehlivé vyplnění zakázek, smlouvy, nemocenská, rozmanitost z hlediska věku).
• Je odpovědný za správné plánování každý den a týden, zasílání denních a týdenních reportu, vyžaduje se dodržování dochvilnost a přesnost zadaných termínu.
Jiné výhody
• Mobilní telefon s možností přijímání emailů
• Laptop, internet
Požadavky:
Čekáme na životopisy uchazečů splňujících následující podmínky v anglickém jazyce:
• Vysokoškolské vzdělání
• Dobrá znalost českého jazyka a anglického jazyka podmínkou
• Platný řidičský průkaz skupiny B
• Znalost pracovního práva a práva o dočasném přidělování
• Zkušenosti v provádění náborů výhodou
Nabízím spolupráci s prosperující společností všem od 18 let, kteří mají chuť se učit něčemu novému a pomáhat lidem z pohodlí svého domova. Časová i finanční nezávislost, jste svým šéfem s max. podporou, nikdo vás do ničeho nenutí – žádné závazky, žádná rizika. Může se jednat o přivýdělek, brigádu i hlavní zdroj příjmu.
Požadujeme příjemné vystupování, spolehlivost, znalost práce na PC a přístup k internetu.
Společnost EDGES JOBS s.r.o. hledá koordinátora pro Prahu. Požadujeme: - min. SŠ - čistý trestní rejstřík - praxe v agentuře práce - spolehlivost - důslednost - chuť pracovat Nabízíme: - dlouhodobou práci - stabilní a prosperující společnost - zajímavé platové ohodnocení - stravenky Možnost polovičního úvazku.
Společnost EDGES JOBS s.r.o. hledá koordinátora do Kolína
Úvazek: částečný úvazek
Vhodné pro ženy na mateřské dovolené
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- čisty rejstřík trestů
- nadprůměrné komunikační schopnosti
- časová flexibilita
- výrazné organizační schopnosti
- zodpovědnost
- podmínkou zkušenosti s personalistikou
- praxe na pozici koordinátora min. 1 rok
Přijmeme HR managera. Náplň práce:kompletní zajištění personální oblasti, náborové a rozvojové aktivity. Požadujeme:SŠ/VŠ, praxe v oblasti personalistiky a vedení lidí podmínkou, samostatnost, schopnost koordinovat více činností najednou. Nabízíme:pozici v nejvyšším managementu společnosti, motivační finanční ohodnocení, přátelský kolektiv.
Nabízíme práci na pozici Investiční poradci specialisté ve firmě SMS finance, a.s., plný úvazek, v obci Prostějov, požadované vzdělání: ÚSV, Směnnost: . Pružná pracovní doba, počet volných míst: 3. Mzda: 35000 Kč
Poznámka: Láká tě Wall Street? Voní ti peníze? Vypracuj se v superobchodníka u ryze české společnosti, kde mezi sebe vezmeme jen ty nejlepší z nejlepších - patříš mezi ně?
Jsme známí tím, že se u nás tvrdě maká, ale odměnou jsou provize co neznají strop. Práce u nás znamená, že budeš čerpat naše know-how, staneš se špičkou ve své specializaci a dostaneš možnost opravdové kariéry.
Co budeš dělat?
- Práce v terénu s novými i stávajícími klienty (máme své call centrum)
- Poskytovat kvalitní obchodní a poradenské služby
- Sledovat a analyzovat finanční situaci klientů (Diagnostika osobních financí)
- Účastnit se odborných školení vedených nejlepšími makléři společnosti
- Firemní byznys
Na oplátku se postaráme o to, abys u nás byl/a spokojený/á:
- Nebudeš stagnovat. Budeš se vzdělávat přirozenou cestou a s tím budeš postupovat na vyšší kariérní příčky.
- Budeš se cítit dobře v našem kolektivu.
- Budeme ti pomáhat, aby ses necítil v úzkých.
- Budou tě bavit benefity jako firemní auta, telefony, notebooky.
- Budeš pracovat v moderním a prestižním pracovním prostředí.
- A hlavně budeš dělat práci, která ti bude dávat smysl, a uvidíš za ní výsledky v podobě spokojených klientů, kteří ti budou důvěřovat.
Máš šanci pokud:
- jsi úspěšně vystudoval/a SŠ.
- nebojíš se a umíš velmi dobře komunikovat s lidmi nejen tvojí věkové skupiny.
- dokážeš věcně argumentovat, nezmatkovat, a pohotově řešit situace.
- máš velmi dobré prodejní dovednosti.
- máš vysokou odolnost vůči stresu.
- zajímáš se o finance
- pokud jsi absolvent bez praxe, ale věříš, že máš obchodního ducha a rychle se učíš.
Náplň práce:
• Zodpovědnost za správné plánování dočasných pracovníků do konce jejich smluv
• Zodpovědnost za zajištění dostupnosti zaměstnanců pro své klienty (správné rozložení hodin a dodržení obratu v souladu s rozpočtem)
• Zodpovědnost za provedení dohod s klientem (spolehlivé vyplnění zakázek, smlouvy, nemocenská, rozmanitost z hlediska věku).
• Je odpovědný za správné plánování každý den a týden, zasílání denních a týdenních reportu, vyžaduje se dodržování dochvilnost a přesnost zadaných termínu.
Jiné výhody
• Mobilní telefon s možností přijímání emailů
• Laptop, internet
Požadavky:
Čekáme na životopisy uchazečů splňujících následující podmínky v anglickém jazyce:
• Vysokoškolské vzdělání
• Dobrá znalost českého jazyka a anglického jazyka podmínkou
• Platný řidičský průkaz skupiny B
• Znalost pracovního práva a práva o dočasném přidělování
• Zkušenosti v provádění náborů výhodou
Nabízím spolupráci s prosperující společností všem od 18 let, kteří mají chuť se učit něčemu novému a pomáhat lidem z pohodlí svého domova. Časová i finanční nezávislost, jste svým šéfem s max. podporou, nikdo vás do ničeho nenutí – žádné závazky, žádná rizika. Může se jednat o přivýdělek, brigádu i hlavní zdroj příjmu.
Požadujeme příjemné vystupování, spolehlivost, znalost práce na PC a přístup k internetu.
Společnost EDGES JOBS s.r.o. hledá koordinátora pro Prahu. Požadujeme: - min. SŠ - čistý trestní rejstřík - praxe v agentuře práce - spolehlivost - důslednost - chuť pracovat Nabízíme: - dlouhodobou práci - stabilní a prosperující společnost - zajímavé platové ohodnocení - stravenky Možnost polovičního úvazku.
Společnost EDGES JOBS s.r.o. hledá koordinátora do Kolína
Úvazek: částečný úvazek
Vhodné pro ženy na mateřské dovolené
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- čisty rejstřík trestů
- nadprůměrné komunikační schopnosti
- časová flexibilita
- výrazné organizační schopnosti
- zodpovědnost
- podmínkou zkušenosti s personalistikou
- praxe na pozici koordinátora min. 1 rok
Přijmeme HR managera. Náplň práce:kompletní zajištění personální oblasti, náborové a rozvojové aktivity. Požadujeme:SŠ/VŠ, praxe v oblasti personalistiky a vedení lidí podmínkou, samostatnost, schopnost koordinovat více činností najednou. Nabízíme:pozici v nejvyšším managementu společnosti, motivační finanční ohodnocení, přátelský kolektiv.