Přijmeme organizačně schopnou, komunikativní pracovní sílu pro zajištění plynulého chodu provozní kanceláře v Jihlavě. Nevhodné jako přivýdělek – jen hlavní činnost.
Náplň práce: vedení základní evidence, komunikace se zákazníky email/telefon, příprava podkladů k jednání, organizace diáře, komunikace s úřady banka/pošta/CÚZK/FÚ, podpora stávajících zákazníků atd.
Požadujeme: čistý TR, znalost PC, pečlivost a soudržnost nad svěřenými úkoly, zájem učit se nové věci, ukončené vzdělávání, částečná flexibilita, znalost AJ a personalistiky výhodou – NE podmínkou
Nabízíme: profesionální pracovní prostředí a příležitost k znalostnímu – kariérnímu růstu, dlouhodobá spolupráce ve výborném kolektivu, slevy/benefity na zboží dle výběru, VPD
Konzultační pohovory probíhají v měsících září/říjen 2014, na základě zaslaného CV.
Cena: 19 000 ,-Kč
Číslo inzerátu: 648538 Vloženo: 02. 09. 2014 Změněno: 02. 09. 2014 Druh: nabídka Kraj: Vysočina Přidat do výběru >>
Jméno a příjmení: Mgr. Stárová Město: JIHLAVA Kraj: Vysočina Okres: Jihlava Telefon: neuveden Další inzeráty od inzerenta >>
Náplň práce:
• Zodpovědnost za správné plánování dočasných pracovníků do konce jejich smluv
• Zodpovědnost za zajištění dostupnosti zaměstnanců pro své klienty (správné rozložení hodin a dodržení obratu v souladu s rozpočtem)
• Zodpovědnost za provedení dohod s klientem (spolehlivé vyplnění zakázek, smlouvy, nemocenská, rozmanitost z hlediska věku).
• Je odpovědný za správné plánování každý den a týden, zasílání denních a týdenních reportu, vyžaduje se dodržování dochvilnost a přesnost zadaných termínu.
Jiné výhody
• Mobilní telefon s možností přijímání emailů
• Laptop, internet
Požadavky:
Čekáme na životopisy uchazečů splňujících následující podmínky v anglickém jazyce:
• Vysokoškolské vzdělání
• Dobrá znalost českého jazyka a anglického jazyka podmínkou
• Platný řidičský průkaz skupiny B
• Znalost pracovního práva a práva o dočasném přidělování
• Zkušenosti v provádění náborů výhodou
Nabízím spolupráci s prosperující společností všem od 18 let, kteří mají chuť se učit něčemu novému a pomáhat lidem z pohodlí svého domova. Časová i finanční nezávislost, jste svým šéfem s max. podporou, nikdo vás do ničeho nenutí – žádné závazky, žádná rizika. Může se jednat o přivýdělek, brigádu i hlavní zdroj příjmu.
Požadujeme příjemné vystupování, spolehlivost, znalost práce na PC a přístup k internetu.
Společnost EDGES JOBS s.r.o. hledá koordinátora pro Prahu. Požadujeme: - min. SŠ - čistý trestní rejstřík - praxe v agentuře práce - spolehlivost - důslednost - chuť pracovat Nabízíme: - dlouhodobou práci - stabilní a prosperující společnost - zajímavé platové ohodnocení - stravenky Možnost polovičního úvazku.
Společnost EDGES JOBS s.r.o. hledá koordinátora do Kolína
Úvazek: částečný úvazek
Vhodné pro ženy na mateřské dovolené
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- čisty rejstřík trestů
- nadprůměrné komunikační schopnosti
- časová flexibilita
- výrazné organizační schopnosti
- zodpovědnost
- podmínkou zkušenosti s personalistikou
- praxe na pozici koordinátora min. 1 rok
Přijmeme HR managera. Náplň práce:kompletní zajištění personální oblasti, náborové a rozvojové aktivity. Požadujeme:SŠ/VŠ, praxe v oblasti personalistiky a vedení lidí podmínkou, samostatnost, schopnost koordinovat více činností najednou. Nabízíme:pozici v nejvyšším managementu společnosti, motivační finanční ohodnocení, přátelský kolektiv.